Dé community voor alle Autoliefhebbers!

FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Aanslag in Engeland!

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 14:06    Onderwerp: Aanslag in Engeland! Reageer met quote

Ja hoor het is weer zover je staat op zet de tv aan en dit keer is het de beurt aan engeland  Shock  Crying or Very sad
ik hoop dat het mee gaat vallen qua doden en gewonden maar de laaste berichten voorspellen niets goeds  Sad
en wat me nog veel meer dwars zit is een stukje van al jazira waar een stukje op was waarop je uit kan maken dat nederland de volgende is.
niet raar op kijken dus als eerdaags de bommen afgaan in maastricht cs utrecht cs en amsterdam enz. Twisted Evil  Crying or Very sad
ben geen racist maar die gekken moetten ze allemaal afschietten en opruimen EN WEL ALLEMAAL!  Twisted Evil
Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

Tja dan denk jij er nog nuchter over....  Woon zelf in rotterdam, hou me hart vast met pernis/botlek e.d. in de buurt......  maar met dat laatste ben ik het helemaal eens....
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 14:35    Onderwerp: Reageer met quote

op dit moment dus 45 doden en 1000 gewonden.
tja havens enz dat levert geen slachtoffers op geloof mij nu wij zijn de volgende en dan neemt men plaatsen waar veel mensen zijn.
dus schiphol grote stations en utrecht cs is het grootste en drukste station van nederland bij spits tijd ong 30 a 40 000 mensen! dan heb je nog hoog caterijnen (mega groot overdekt winkelcentrum) dat tegen de stationshal aanligt.
ik hou mijn hart nu al vast  Crying or Very sad
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 14:55    Onderwerp: Reageer met quote

Zoiets schud je dan weer eens abrupt wakker...helaas.... Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 17:27    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad ja... De oorlog die Bush zo nodig moest beginnen is nog lang niet over en de hele wereld is daar zo'n beetje de l*l van Confused

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat schud je wel wakker ja!

en dan zeggen ze ook nog even doodleuk, dat madrid 1 was op het lijstje, londen 2 en nederland 3..

het is volgens mij niet de vraag OF  het hier gebeurd, maar de vraag is WANNEER het hier gebeurd, krijg je hier straks ook nog de kermis.. ben benieuwd.. nouja ben dan op vakantie maar toch..
Webmaster
Webmaster
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

't leuke is dat je die zelfmoordcommando's niet vindt als die met 'n bom op hun lichaam ergens binnenlopen... De Londense metro was allang goed beveiligd maar zulke aanslagen voorkom je niet met extra geheime agenten en camerabeveiliging...

Naar boven
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Do 7 Jul 2005, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

wat mij erg beangstigd is dat ik heel even beelden zag waarop men engeland en nederland een paar keer noemde.
dus daarop kun je al uit maken dat wij de volgende zijn.
hoe rot en erg het ook mag klinken
het is zoals jappiee al zegt het is puur de vraag wanneer.
tot nu toe nemen ze alleen treinen en metro's.
waarom in nederland niet?
en het is inderdaad voor een grootdeel de schuld van bush maar ook van jan peter bakellende as wij niet naar irak en afghanistan waren gegaan hadden we er ook geen last van gehad.
Jesse
Webmaster
Webmaster
PostGeplaatst: Vr 8 Jul 2005, 1:20    Onderwerp: Reageer met quote

Zal 't nog sterker vertellen, als 'n beetje diplomaat als Clinton aan de macht was gebleven in de USA en niet 'n ruziezoeker als Bush die tijdens zijn eerste campagnes al oorlogstaal uitsloeg, waren waarschijnlijk die 2 vliegtuigen nooit het WTC ingevlogen waar het allemaal mee begon... Dat was gewoon een waarschuwing naar Amerika toe dat ze zich best met eigen zaken zouden bemoeien... Maar nee...
En half Europa moest zo nodig meedoen om bij Amerika in goed daglicht te blijven staan... En zie het gevolg!
Nu is het te laat en kunnen we alleen maar hopen dat 't niet alsnog op een wereldoorlog uitloopt... Maar gezien de regeringen alleen aan eigen belangen denken, dwz de positie van het land in de wereld, zullen de gewone burgers die daar allemaal geen ruk om geven altijd het slachtoffer blijven!
In deze democratie... NOT! Evil or Very Mad

En als het dan op ellende blijft uitlopen hoop ik dat iedereen die voor zijn geloof bereid is te sterven dat ff gewoon ter plekke doet... dan is dat probleem ook weer opgelost Wink

Naar boven
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Vr 8 Jul 2005, 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

ThunderBunny schreef:
as wij niet naar irak en afghanistan waren gegaan

Dat Nederland zich inzet voor VREDEHANDHAVING vind ik helemaal niet erg, ze zijn daar om het land weer op orde te helpen, vind het zelfs goed, maar als de klootzakken daar de aangeboden hulp niet willen, dan vind ik het snel opgelost.....dan blijven ze maar leven in armoede...

En idd is bush de oorzaak van die hele zooi, eerst had je bush Sr. (golfoorlog)  daarna Clinton (8 jaar geen oorlog) nu bush Jr (oorlog) die *** van een bush Jr is gewoon het werk van papa aan het afmaken
Junior Member
Junior Member
PostGeplaatst: Za 9 Jul 2005, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, het is allemaal vreselijk  Sad Helaas, kunnen wij de volgende zijn ja. Eerst NY, daarna bali, madrid en nu London.

London had ik al eerder, helaas, verwacht. Blair is toen samen gegaan met Bush in afghanistan. Jammer genoeg was onze Balkenende zo slim om zich ook met Bush te houden.........hoop dat Al kaida snel gepakt wordt voordat ook NL getroffen kan gaan worden

Ik vind het vreselijk dat al die onschuldige mensen gestraft worden door die terroristen. Ik weet niet wat precies de reden is van die leeghoofden om zulke dingen te doen. Maar als je het ergens niet mee eens bent, ga je toch geen onschuldge burgers uitmoorden? Evil or Very Mad  Want ja, de burgers zijn altijd de zak, maar Bush, Blair, Balkenende en al die gasten zijn altijd wel weer veilig..

Hoop dat dit snel allemaal gaat ophouden voordat het echt uitkomt op een 3de wereldoorlog Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Za 9 Jul 2005, 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

helaas, ik zou het ook anders zien, maar groeperingen als al-qaida krijg je niet opgerold,

de reden? heel simpel, (westerse ) soldaten daar vechten omdat ze in dienst zitten, die gasten daar vechten voor hun geloof, zij geloven in die heilige zaak en zijn bereid ervoor te sterven, ze zullen dus altijd doorgaan, ook als het hopeloos is.

wat ik bedoel, een soldaat zal nooit zo ver gaan in de strijd als die gasten daar. en osama bin laden pakken? er staat wel weer een ander op en het hele zaakje gaat door....
Advanced Member
Advanced Member
PostGeplaatst: Zo 10 Jul 2005, 8:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bang dat jappiee daar helemaal gelijk in heeft...  Terrorisme is denk ik ook erg moeilijk te bestrijden, als ze de metro niet kunnen opblazen, pakken ze wel een winkelcentrum en krijg zo'n gebouw maar goed beveiligd...
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

Ga naar: