Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Neonbalk aan onderkant bij de pedalen???
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
noni78
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 1 Juni 2005
Posts: 9
PostGeplaatst: Wo 1 Jun 2005, 15:53    Onderwerp: neonbalk aan onderkant bij de pedalen??? Reageer met quote

Hallo voorgesteld heb ik mij net in de voorstel topic.

Heb een neonbalk aangeschaft die ik graag wil plaatsen aan de onderkant binnenin bij de pedalen.

Mijn god ik ben echt een leek en heb geen idee waar ik stroom vandaan moet pakken.

Is er een site waarop dit wordt uitgelegd of hebben jullie een duidelijke uitleg waar ik de stroom uit mijn auto kan pakken?

Ik hoor het wel gegroet Nino
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Wo 1 Jun 2005, 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

je moet eens kijken in het begin van mijn topic,

je kunt het beste rechtstreeks op je accu aansluiten met een lichte zekering ertussen..

je moet een doorvoer punt vinden in je schutbord(tussen moter en cabine) waar die zitten kun je het best even op een golf forum ofzo vragen, want dat weet ik zo niet

of je kunt een kabel die naar binnen loopt volgen en kijken of er nog een kabeltje bij kan..

het makkelijkste is verder met een schakelaartje,

dus de plus gaat via een schakelaartje naar de accu met een zekering vlakbij de accu, en voor de min moet je een massa punt maken, dat is een black stuk chasis, maar dat kun je daaronder vast wel ergens vinden of opschuren...