Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2005, 15:51 Onderwerp: |
|
|
|
voor wat? die schade van na de opnames? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2005, 17:03 Onderwerp: |
|
|
|
Schade was vóór de opnames
En die 1000 Eur is goedkoop gezien wat ze allemaal gaan doen...
Spatbord spuiten, eea rechttrekken, deuken uitkloppen, strips plakken en paar strips nieuw, en meteen achterin roestplek bijwerken en lassen en het bevestigingsoog van het reservewiel eruit flexen voor de nieuwe subkist... En de aankoop van nieuwe strips is nog 't duurste van alles!
Dan nog wat motoronderhoud (klepsteelrubbers, pakkingen, sluitrubbers stuurbekrachtigingvloeistof en meteen de chrome kleppendeksels erop ) en dan issie echt weer als nieuw! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2005, 21:29 Onderwerp: |
|
|
|
nou, daar gebeurd weer wat aan dan, maar ik dacht dat het na afloop van de opnames was gebeurd... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2005, 22:05 Onderwerp: |
|
|
|
Was dat maar waar...
Zelf had ik de auto de dag ervoor nog helemaal gepoetst en in de was gezet, na mijn schuiver door die vijver en grindbak zag ie er weer lekker uit
Gelukkig had de bioscoop een emmer voor me _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2005, 23:00 Onderwerp: |
|
|
|
ow dan heb ik verkeerd begrepen!
nou maandag gaat mijn alto naar de keuring, eens kijken of hij er door komt...
radiotor niet te veel vullen, dan merken ze het lek niet denk ik _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Marco Junior Member
| Geregistreerd op: 15 Januari 2005 | Posts: 147 | Woonplaats: België |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 9:02 Onderwerp: |
|
|
|
Dan weet je nu als ze je nog eens tegenhouden en als ze weer veel over de 100 zeggen dat ze liegen of iets fout doen en dan kan je er misschien verder mee gaan.
Laat ullie nie doen hoor!!!!!!! |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 10:37 Onderwerp: |
|
|
|
hč? nieuwe kleppendekselS? supra oma heeft maar 1 kleppendeksel hoor, tis n in lijn motor _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 16:50 Onderwerp: |
|
|
|
Dus niet, 't is wel degelijk een V6! Kijk maar bij de specs, en onderstaande foto bewijst het eens te meer! In het midden zie je de rode vuldop van de olie, daaronder en links ervan zitten de 2 kleppendeksels!
Heerlijk, hier geniet ik van! Maximus die het motorisch bij het verkeerde eind heeft
_________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 19:29 Onderwerp: |
|
|
|
hahaha _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 20:40 Onderwerp: |
|
|
|
Dus niet, tis wel degelijk een 6 in lijn motor.
Dus alles behalve een V6 (V6 heeft 3 cil links en 3 rechts), Supra heeft 6-in-lijn (check de bougies maar, dan zie je het).
MAAR, Supra heeft wel 2 kleppendeksels (dubbele nokkenas, boven liggend) de deksels worden gescheiden door een dun blikken plaatje (waar de bougie kabels doorheen gaan)
En voor de ongelovigen onder ons:
HEERLIJK ALS IEDEREEN HET BIJ HET VERKEERDE EIND HEEFT (VOORAL DE MOTORTECHNISCHE DUDES
@Jesse, der stat wel vaker V6 in de specs, maar daat geeft aanhoeveel kennis die persoon in kwestie in huis heeft betreffende autotechniek.
Lijn motor, alles recht achter mekaar
VR, cilinders onder een hoek van minder dan 15 graden, dus tov elkaar iets versprongen (6 cilinders voor de ruimte van 5)
V cilinders staan onder een hoek van 15 graden (3 links, 3 rechts vrij recht op mekaar, vandaar V-model, dus 2 3cil motoren aan mekaar geplakt)
W, 2V motoren aan mekaar geplakt _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 5 Feb 2005, 21:24 Onderwerp: |
|
|
|
Whoops _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 6 Feb 2005, 10:27 Onderwerp: |
|
|
|
Ik WIST gewoon dat t n lijn motor was, wist alleen niet dat er ook weleens 2 kleppendeksels gehanteerd werden, meestal wordt er 1 kleppendeksel gehanteerd waar tevens de gaten voor de bougies inzitten, leuk om te weten dus
Wat ik me wel nog altijd afvraag is of er performance verschil is tussen lijn en V motoren... en zo ja waardoor t veroorzaakt werd... wel heb ik t vermoeden dat de balans van n V motor beter is dan van een lijn motor, en vooral de sterkte van de krukas (kortere krukas bij een V6 dan bij een lijn motor). _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Zo 6 Feb 2005, 12:06 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Ik WIST gewoon dat t n lijn motor was, wist alleen niet dat er ook weleens 2 kleppendeksels gehanteerd werden, meestal wordt er 1 kleppendeksel gehanteerd waar tevens de gaten voor de bougies inzitten, leuk om te weten dus
Wat ik me wel nog altijd afvraag is of er performance verschil is tussen lijn en V motoren... en zo ja waardoor t veroorzaakt werd... wel heb ik t vermoeden dat de balans van n V motor beter is dan van een lijn motor, en vooral de sterkte van de krukas (kortere krukas bij een V6 dan bij een lijn motor). |
Misschien leuk onderwerp voor 'n nieuw topic dan, aangezien het hier over de controles gaat . |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Zo 6 Feb 2005, 22:37 Onderwerp: |
|
|
|
ja eigenlijk wel, maar vind dit wel geinig zo er tussen door _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 7 Feb 2005, 0:59 Onderwerp: |
|
|
|
Moet kunnen toch
Als 't niet langer over controles gaat splits ik 'm wel ff... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|