Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Afrijden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Zo 27 Feb 2005, 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

veilsidesupra schreef:
o dat gaat wel lukken....
en 1e illegale snelheid ook (130 waar je 50 mag Embarassed in een bmw 520)


Sorry, dat ze je maar meteen weer van de weg plukken en je rijbewijs invorderen... spijt me zeer, tis mij 2 keer gebeurd zelf dus heb eigenlijk niet alle recht van spreken...

Maar in de bebouwde kom 130 rijden vind ik gewoonweg levensgevaarlijk, onverantwoord, en n teken dat je niet toe bent aan auto rijden... mafketel... als n kind oversteekt zonder te kijken kom je nooit stil, en ze spelen op de vreemdste plekken verstoppertje (achter geparkeerde auto's etc etc).

Als wil speeden, ga dan de autosnelweg 's nachts op als er niets op zit en vloer je pedaal, dan breng je alleen de veiligheid van jezelf en je rijbewijs in gevaar...

Maar je hebt net je rijbewijs, hebt nog haast geen rij ervaring, moet je eerste noodstop waarschijnlijk nog maken, laat staan n noodstop terwijl je n bocht aan t nemen bent, en dan ga jij al zo planken... Nogmaals, ik rijd ook wel eens te hard, maar in de bebouwde kom houd ik t altijd beschaafd, alleen daar waar ik geen gevaar voor andere ben zul je me echt zien door vegen, en ik ben nog nooit op n 50 punt geweest waar ik zo veel overzicht had dat ik 130 kon rijden zonder een gevaar te vormen... goed, 70 / 80 rijd ik ook nog wel eens op sommige wegen, maar 130 vind ik volslagen debiel, en vooral als je pas je rijbewijs hebt... Rolling Eyes

Daarbij misschien ook handig voor je om te weten dat als iemand van de politie, KLPD of verkeershandavingsteam je aanhoud met n snelheid die 2x zo snel is als de toegestane snelheid, je zowel je auto als je rijbewijs kwijt bent, en t zal ze n worst wezen of t jou auto is of die van je baas...

veilsidesupra schreef:

tja...

dan ben je wel heel debiel bezig...

had zeker de examinator een goede beurt gegeven

zo iemand geef je dan toch geen rijbewijs


Raad eens wat er met jou gebeurd als je met 130 vol in de remmen moet, en moet uitweiken voor n kind van 5 dat zonder uit zn doppen te kijken de straat over rent achter n auto uit (dus je ziet ineens n kind achter n auto uit rennen) en t is toevallig n weg met geparkeerde auto's of bomen, dan zien we jou naam ook in de krant met n zwart randje eromheen, zelfs in n BMW 5 serie... malloot!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Zo 27 Feb 2005, 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

daar heb je wel gelijk in maximus
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Marco
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 15 Januari 2005
Posts: 147
Woonplaats: België
PostGeplaatst: Zo 27 Feb 2005, 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

ooow Maximus, ik was de hele tekst aandachtig aan het lezen en ik dacht aiai, die krijgt goe tegen zijn kl*te en achteraf zie ik dat jij dit schreef, beetje verbaasd dat je zo fors reageert maar ik geef je geen ongelijk Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Zo 27 Feb 2005, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze doen, te hard rijden etc.. zo lang ze geen andere in gevaar brengen, als iemand stront lazarus achter het stuur gaat zitten en zichzelf tegen een boom rijdt moet hij zelf weten, maar hij is ook een gevaar voor anderen en dat is fout!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 28 Feb 2005, 10:36    Onderwerp: Reageer met quote

precies... en geloof me, als er iemand mn auto in elkaar rijd door zulk roekeloos rijgedrag, en ik leef nog, dan kan ie zn borst nat maken...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Ma 28 Feb 2005, 15:35    Onderwerp: Reageer met quote

maximus heeft helemaal gelijk, moet alleen toegeven dat ik ook (niet zo erg) zo'n mongool ben geweest die als een dwaas heeft gereden, maar in de loop der jaren wel iets rustiger, tis precies wat ze zeggen : Wijsheid komt met de jaren....
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Ma 28 Feb 2005, 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

williamrtd schreef:
maximus heeft helemaal gelijk, moet alleen toegeven dat ik ook (niet zo erg) zo'n mongool ben geweest die als een dwaas heeft gereden, maar in de loop der jaren wel iets rustiger, tis precies wat ze zeggen : Wijsheid komt met de jaren....


...Hoewel ik weleens dingen doe die sommige mensen daar juist over aan 't twijfelen zetten Embarassed ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 28 Feb 2005, 15:57    Onderwerp: Reageer met quote

Bij sommige mensen is 'n harde les nodig...
En bij enkelen helpt dat zelfs niet... Rolling Eyes
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Di 1 Mrt 2005, 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

Richard schreef:
...Hoewel ik weleens dingen doe die sommige mensen daar juist over aan 't twijfelen zetten Embarassed ...


daar heb ik ook nog weleens last van, maar niet als het om autorijden gaat Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Di 1 Mrt 2005, 16:24    Onderwerp: Reageer met quote

ehm...zelfde probleem Williamrtd Rolling Eyes ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Di 1 Mrt 2005, 19:45    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
veilsidesupra schreef:
o dat gaat wel lukken....
en 1e illegale snelheid ook (130 waar je 50 mag Embarassed in een bmw 520)


Sorry, dat ze je maar meteen weer van de weg plukken en je rijbewijs invorderen... spijt me zeer, tis mij 2 keer gebeurd zelf dus heb eigenlijk niet alle recht van spreken...

Maar in de bebouwde kom 130 rijden vind ik gewoonweg levensgevaarlijk, onverantwoord, en n teken dat je niet toe bent aan auto rijden... mafketel... als n kind oversteekt zonder te kijken kom je nooit stil, en ze spelen op de vreemdste plekken verstoppertje (achter geparkeerde auto's etc etc).

Als wil speeden, ga dan de autosnelweg 's nachts op als er niets op zit en vloer je pedaal, dan breng je alleen de veiligheid van jezelf en je rijbewijs in gevaar...

Maar je hebt net je rijbewijs, hebt nog haast geen rij ervaring, moet je eerste noodstop waarschijnlijk nog maken, laat staan n noodstop terwijl je n bocht aan t nemen bent, en dan ga jij al zo planken... Nogmaals, ik rijd ook wel eens te hard, maar in de bebouwde kom houd ik t altijd beschaafd, alleen daar waar ik geen gevaar voor andere ben zul je me echt zien door vegen, en ik ben nog nooit op n 50 punt geweest waar ik zo veel overzicht had dat ik 130 kon rijden zonder een gevaar te vormen... goed, 70 / 80 rijd ik ook nog wel eens op sommige wegen, maar 130 vind ik volslagen debiel, en vooral als je pas je rijbewijs hebt... Rolling Eyes

Daarbij misschien ook handig voor je om te weten dat als iemand van de politie, KLPD of verkeershandavingsteam je aanhoud met n snelheid die 2x zo snel is als de toegestane snelheid, je zowel je auto als je rijbewijs kwijt bent, en t zal ze n worst wezen of t jou auto is of die van je baas...

veilsidesupra schreef:

tja...

dan ben je wel heel debiel bezig...

had zeker de examinator een goede beurt gegeven

zo iemand geef je dan toch geen rijbewijs


Raad eens wat er met jou gebeurd als je met 130 vol in de remmen moet, en moet uitweiken voor n kind van 5 dat zonder uit zn doppen te kijken de straat over rent achter n auto uit (dus je ziet ineens n kind achter n auto uit rennen) en t is toevallig n weg met geparkeerde auto's of bomen, dan zien we jou naam ook in de krant met n zwart randje eromheen, zelfs in n BMW 5 serie... malloot!


Vriend does chill man...

Weet je waar ik 130 reed? Achterop een industrieterrein waar geen hond rijdt/loop... Een lange rechte weg

Je denkt toch niet dat ik met 130 door de stad ga he... Confused
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Di 1 Mrt 2005, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

veilsidesupra schreef:
Weet je waar ik 130 reed? Achterop een industrieterrein waar geen hond rijdt/loop... Een lange rechte weg

Waar je dus NOG meer schrikt als opa daar zijn hond ineens WEL uit aan het laten is...



Eerst je verstand gebruiken, dan pas je rechter voet.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 2 Mrt 2005, 10:41    Onderwerp: Reageer met quote

industrie terijnen kennen vele obstakels waar iets achteruit kan komen, vele zij straatjes waaruit n kinder fietsie kan komen (en kinderen kunnen hard fietsen, weet nog goed dat ik vroeger met mn maatjes altijd ging crossen op t industrieterijntje in maastricht)...

Rolling Eyes Kom op joh, doe wijs, als je wil racen, ga dan naar t circuit... vooral als je net je rijbewijs hebt...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Wo 2 Mrt 2005, 14:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet wat dat voor straat is...

Er kan niks van rechts/links komen want er zijn geen zijstraten...

En tis zon overzichtelijke weg...

ca 500 m rechtdoor
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 2 Mrt 2005, 15:44    Onderwerp: Reageer met quote

Als je maar verdomd goed uitkijkt...
"Verstand komt met de jaren" zei Richard al, en 'k weet wel degelijk dat mensen die net hun rijbewijs hebben en nog jong zijn (niet persoonlijk, zo was ik zelf ook toen ik op m'n 19de m'n eerste autootje had) vaak nog net iets te roekeloos zijn...
Die les heb ik ook met 2 ongelukken moeten leren, gelukkig alleen met blikschade maar toch niet leuk. Ben nu wel wat voorzichtiger geworden!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB