Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

In 2007 gaming verboden.....

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Di 14 Dec 2004, 15:54    Onderwerp: in 2007 gaming verboden..... Reageer met quote

gevonden op een andere site..............


Games verboden in 2007!

Op de valreep bereikte ons het nieuws dat de Europese Commissie voor Veiligheid in 2007 een wet wil uitvaardigen die gamen verbiedt. Dit blijkkt uit een nog geheim document, dat door een zogenaamde "klokkenluider" is uitgelekt. In het document staat ook beschreven dat bloed in games, in navolging van de Duitse wetgeving, al in 2005 in heel Europa wordt verboden.

Met het verbieden van games wil de commissie tegelijkertijd inhaken op de 'normen en waardendiscussie' en op de uikomst van verschillende onderzoeken, die aantonen dat games tot gewelddadigheden leiden. Het gaat vooralsnog om een voorstel, maar het Europarlement zal volgens insiders met grote meerderheid instemmen met een gamesverbod. Bovendien zijn de plannen om de Duiste gameswetgeving overal in te voeren al langer onderwerp van discussie. Het gamesverbod zou overigens samengaan met de instelling van zogenaamde "gamer-rooms", waar onder toezicht voor personen vanaf 18 jaar, die in het bezit zijn van een gamespasje, dat wordt verstrekt aan gamers die een verklaring van goed gedrag (wat zoveel wil zeggen als: geen strafblad hebben) kunnen overleggen.
Bij de plannen is niet beschreven welke games wel en niet gespeeld mogen worden in de gamer-rooms. Wel is duidelijk, dat als het Europees Parlemant de wet in 2005 aanneemt, het in 2007 verboden zal zijn om nog thuis te gamen. Het voorstel betreft daarbij zowel PC als console gaming. Hoe de overheid dit gaat controleren en welke sancties er op overtreding staan is nog niet verder uitgewerkt. De Europese Commissie wilde geen commentaar geven op onze vragen en ontkende in eerste instantie zelfs het bestaan van het wetsvoorstel. Een Belgische Europarlementariër vertelde ons onder voorwaarde van anonimiteit echter dat dit wel degelijk een serieus plan is, waar op wordt gestudeerd. Volgens hem mogen we ervan uitgaan dat 'het over 3 jaar gedaan is met de lol.

mening:
als je dat doet voor het bloed dat erin voor komt kan je niet leven hier komt ook bloed voor als je je snijt of andere manier. niet alle spellen zijn grof en komt bloed voor bijv sportgames en race games
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Di 14 Dec 2004, 16:19    Onderwerp: Reageer met quote

veel geblaat in de ruimte.

Eerst zien, dan geloven.

























en dan nog een keer bedenken of ik er wel aan mee werk of niet Twisted Evil Rolling Eyes
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Di 14 Dec 2004, 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

sure...

lukt toch nooit
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 14 Dec 2004, 19:34    Onderwerp: Reageer met quote

Wat 'n bullshit...
Ze hebben weer eens niks beters te doen... Ze maken het zelf alleen maar erger ipv de problemen aan te pakken, maarja die lui hebben vaak geen idee wat 't echte leven voor ons burgers inhoudt... Stelletje aso's... #Cussing out #Gunfire
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Wo 15 Dec 2004, 0:15    Onderwerp: Reageer met quote

Doet me denken aan de introductie Carmageddon,
waarbij ineens Zombies met Groen bloed rondliepen ipv mensen met rood bloed...

Met mensen (Apocalypse Now!) was het wel leuker om ze te pletter te rijden Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 15 Dec 2004, 1:38    Onderwerp: Reageer met quote

Hehehe da's 'n feit...
Zombies? Nooit gehoord, mijn Carmageddon 1 & 2 bevatten gewoon mensen... En met een of andere cheatcode kun je 't bloedgehalte nog wat verhogen... Laughing

't is maar een spel snap nie waar ze zich druk om maken... Rolling Eyes
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Wo 15 Dec 2004, 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:

't is maar een spel snap nie waar ze zich druk om maken... Rolling Eyes



Nee ga ik helemaal in mee, als je je laat beinvloeden door een (computer)spel, dan zit er volgens mij toch al een steekie los en staat een spel er toch helemaal buiten........
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 18 Dec 2004, 16:11    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, ik wist dat die oude kopie van carmegadon nog ns veel geld op ging brengen op de zwarte markt Laughing

Hoe willen ze dat doen? Iedere dag controlle bij de mensen aan de deur om te kijken of je n game in huis hebt? whahaha, laat me niet lachen man... dan lopen ze veel te veel BTW op die spelletjes en consoles mis... en mochten ze t doen dan doe ik er niet aan mee, geef me maar n boete, maar aan dat soort onzin ga ik niet in mee, ik trek de internet kabel er wel uit voor de zekerheid, en koop n paar USB behuizingen voor HDD's...

Waar moet t toch heen in de wereld... snappen ze niet dat dit soort onzin JUIST zorgt voor bloedvergiet? Rolling Eyes
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB