Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Hyundai Coupe 2004 interieur renovatie met zelf Hydro Dippen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DanielDoekoe
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Februari 2023
Posts: 1
Woonplaats: Breda
PostGeplaatst: Zo 12 Feb 2023, 10:45    Onderwerp: Hyundai Coupe 2004 interieur renovatie met zelf Hydro Dippen Reageer met quote

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post hier, maar wilde met jullie delen hoe ik het interieur van mijn Hyundai Coupe, ZELF, volledig heb gerenoveerd voor nog geen 100€.

Binnenkort ga ik aan de slag met nog een andere wagen van een vriend!

Dit waren de onderdelen voor renovatie:





Dit was de cover voor schoonmaken met alcohol, die had een erg viez geworden en beschadigde rubber cover:




Ben aan de slag gegaan met een wat lichtere ondergrond kleur, lichtgrijs, het is namelijk zo dat de kleur van het object waar je het Hydro Dipping op toepast het eindresultaat kan beďnvloeden. Ik voeg de foto´s toe, maar deze heb ik uiteindelijk opnieuw gedaan:



Het eindresultaat:











Dit alles voor elkaar gekregen met materialen van hydro-dipper.com

Ik moet er bijvertellen dat ik de techniek nog nooit had uitgeprobeerd, en het was eigenlijk niet zo moeilijk, het voorbereiden duurt langer dan het dippen. schuren, schoonmaken, grondverf etc...

Er zat een handleiding bij die alle stappen goed heeft uitgelegd.

Voor als een ander zin heeft gekregen het ook uit te proberen,

je kan hier de hydro dip folies die ik gebruikt heb vinden.

[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB