Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Wie ben ik en mijn vraag/idee. Column shifter conversion!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Overig Technisch
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Drifter045
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 11 Augustus 2016
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 11 Aug 2016, 14:31    Onderwerp: Wie ben ik en mijn vraag/idee. Column shifter conversion! Reageer met quote

Hallo, voordat ik mijn discussie ga starten, en mijn vraag ga stellen, ga ik jullie even over mijzelf vertellen, wie ik ben, wat ik rijd, niet veel bijzonders, maar gewoon omdat het mij een goed plan leek. mijn naam is Bram, ik ben 19 jaar. Mijn hobby's zijn naar auto's kijken, onderzoek ernaar doen, video's kijken ivm auto's, hard rijden, en gamen. ik kom uit Kerkrade, Limburg. Ik ben op deze Site gekomen omdat ik een idee had, een idee waar ik achter ben gekomen dat mogelijk is, waarvan ik hier wilde vragen of iemand dit ooit geprobeerd heeft, of meer vanaf weet. hier zal ik straks verder over gaan! Even kort over mijn Nickname, ik ben gek van driften, en ik woon in de 045 regio.

ik heb mijn rijbewijs pas voor een paar maanden, maar ik ben al heel mijn leven bezig met auto's, op het moment rijd ik in een zwarte 2003 5-deurs Ford Fiesta Ghia. ik ben met hevige regen te hard door een scherpe bocht gegaan, met tegen liggend verkeer begon mijn auto te glijden, voordat ik het doorhad stond ik achterstevoren op de weg, met veel geluk en snel reactie vermogen heb ik kunnen voorkomen iemand te raken.

ik heb nog geen duren reparatie's gehad, alleen het vervangen van mijn banden toen ik 1 plat had gereden, en we erachter kwamen dat ik alle banden kaal had gereden.
7. Wat is de hoogste snelheid waarmee je ooit in een auto hebt gezeten? de hoogste snelheid dat ik in een auto heb gezeten was 190 met mijn vader op de Duitse auto weg, en 170 heb ik zelf gereden op de snelweg.(ik heb het geluk dat er een lang stuk is zonder flitsers en s'nachts is het op dat stuk snelweg rustig)

Mijn droomauto is een 1969 ford mustang, deze wil ik volledig custom, engine swap, custom paintjob, interieur uitgebouwd, zo aangepast zodat deze kan driften.

nu jullie weten wie ik ben, nu het belangrijke, mijn idee.

ik heb een auto gezien, een ford taunus uit 1969, dit vind ik een mooie auto maar er is een probleem. deze heeft een column shifter, wat ik erg jammer vind, ik wil een standaard handgeschakelde auto, met handrem die niet erin verwerkt is zoals bij meeste column shifters die een "park" optie hebben.

ik heb gelezen en gezien dat het mogelijk is dit om te bouwen naar een floorshifter, maar dan is de handrem nogsteeds park, en dit zijn wat ik heb gezien "B&M Floor shifter's", voor de mensen die het kijken, het schakel systeem wat ze bij street outlaws op discovery channel gebruiken, conclusie, voor dragsraces. ik wil een 5 versnellingen hand geschakeld systeem, ofja dit is mijn idee, wat mij gaaf lijkt om te doen. dit is puur theoretisch, niet denken "oh dit gaat heel veel geld kosten, je moet dit weten" etc etc. in theorie, zou dit mogelijk zijn of heeft iemand dit ooit gedaan? ik hoop dat ik hier reactie op krijg, alvast bedankt.

Groet,
Drifter045
_________________
Auto rijden is meer dan van A naar B, het gaat om de ervaring van de rit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Overig Technisch Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB