Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Einddemper Novus Opel Corsa

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mark-L
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 Januari 2015
Posts: 3
Woonplaats: Almere
PostGeplaatst: Ma 5 Jan 2015, 20:27    Onderwerp: Einddemper Novus Opel Corsa Reageer met quote

Hallo Allemaal,

Ik had een vraagje over de einddemper van Novus voor mijn Opel Corsa.
Ik zou graag een einddemper onder mijn auto willen zetten.

Na hier en daar wat zoeken kwam ik uit bij de Novus einddemper(http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/1681/opel-corsa-b-uitlaatdemper-3-5-deurs)
Hier had ik een paar vraagjes over.

1. Is ie makkelijk te monteren? Iemand vertelde mij dat het zo zou zijn dat mijn demper nu eventueel vastgeroest kan zijn en ik die er dan uit moet laten snijden.
2. Komt er een sportief geluid uit, wat staat beschreven.

Ook hoorde ik ook dat de eind dempers van Remus het goed doen, alleen ook erg duur waren.

Heeft iemand ervaring met de Novus einddemper? Of zijn er andere opties met andere einddempers?

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mark-L
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 Januari 2015
Posts: 3
Woonplaats: Almere
PostGeplaatst: Di 6 Jan 2015, 9:07    Onderwerp: Re: Einddemper Novus Opel Corsa Reageer met quote

Mark-L schreef:
Hallo Allemaal,

Ik had een vraagje over de einddemper van Novus voor mijn Opel Corsa.
Ik zou graag een einddemper onder mijn auto willen zetten.

Na hier en daar wat zoeken kwam ik uit bij de Novus einddemper(http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/1681/opel-corsa-b-uitlaatdemper-3-5-deurs)
Hier had ik een paar vraagjes over.

1. Is ie makkelijk te monteren? Iemand vertelde mij dat het zo zou zijn dat mijn demper nu eventueel vastgeroest kan zijn en ik die er dan uit moet laten snijden.
2. Komt er een sportief geluid uit, wat staat beschreven.
3. Kan ie ook gewoon gemonteerd worden op een automaat? Of zit er geen verschil bij automaat of schakel

Ook hoorde ik ook dat de eind dempers van Remus het goed doen, alleen ook erg duur waren.

Heeft iemand ervaring met de Novus einddemper? Of zijn er andere opties met andere einddempers?

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB