Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Leuke set

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
100timo100
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 11 April 2014
Posts: 1
Woonplaats: maassluis
PostGeplaatst: Vr 11 Apr 2014, 14:18    Onderwerp: Leuke set Reageer met quote

Beste,

ik heb net mijn eerste auto een polo uit 2004. volgens mij is dat een 9n

Ik zou graag wat beter geluid in mijn auto willen maar heb er geen verstand van. Mijn neef kan me wel helpen inbouwen dus dat is geen probleem.

ik ben dus op zoek naar een leuke set speakers voor niet al te veel rond de 160 of minder zou leuk zijn.

ik hoef geen speakers in mijn achter bak omdat ik graag de ruimte wil behouden. ik zou graag goede speakers voor en het liefst ook op de achterbank willen hebben achter is niet een must als het niet in de prijs klassen kan. het moet leuk klinken en lekker hard kunnen gaan.

weet iemand een leuke set speakers of wil je van je eigen set af?
laat het me weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 13 Apr 2014, 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Als je mooi en hard geluid wil, zou ik toch een versterker overwegen. Met alleen vervangingsspeakers kom je er niet, want het interne versterkertje van je radio geeft daar niet genoeg vermogen voor (20W rms hooguit).
2-kanaals versterker met een composet voorin en je hebt al een enorme verbetering van geluid, eventueel aangevuld met zo'n plat model sub onder je stoel.

Ga vooral zelf in winkels luisteren wat jij mooi vindt vooraleer een keuze te maken. Let wel op, in winkels hangt het ook allemaal op versterkers dus dat geluid zul je zonder nooit realiseren.
Besteed ook de nodige tijd aan een fatsoenlijke inbouw en je zult er veel plezier aan hebben.

Lees ook eens in de andere onderwerpen op het ICE forum, deze vraag is al heel vaak gesteld en beantwoord.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB