Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Auto verkoop muziek installatie verwijderen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sprangcity
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 13 Oktober 2013
Posts: 1
PostGeplaatst: Zo 13 Okt 2013, 13:22    Onderwerp: Auto verkoop muziek installatie verwijderen Reageer met quote

Hallo mederforumgebruikers,

Ben van plan om mijn auto te gaan verkopen maar dan zonder mijn muziek installatie.

Destijds is het aangelegd door een bedrijf.
Nu heb ik zelf de 2 weg composet van DLS Nobelium 8.2 verwijderd en wat simpele boxen terug geschroefd, maar wat nu mijn probleem is.
Dat alle nieuwe speaker draden naar de versterker in de kofferbak lopen, en dat de originele fabrieksbedrading die rechtstreeks naar de autoradio lopen nergens meer te bekennen zijn.
Achter de orginele autoradio RCD300 van volkswagen, hangt een kastje die de speaker draden omzet naar z'n rca kabel, en dan naar de versterker.

Nu wil ik dus ook mijn versterker eruit halen, maar is het dan mogelijk om  daar bij die rca stekkers, z'n kastje te hangen die die draden omzetten in gewone speaker draden, en die dan aan te sluiten op de draden voor de boxen.


Dus effe simpel:

Autoradio > speakerdraad naar rca > singnaalkabel > rca naar speakerdraad > speakerdraad naar de boxen toe.

Hopend dat die een beetje duidelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 14 Okt 2013, 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

Kans is groot dat ze de originele speakerdraden eruit hebben getrokken en weggegooid.
Zul je die even op de sloop moeten zoeken, of nieuwe draadjes kopen. Gezien dat geen high-end moet zijn zul je daar niet veel voor kwijt zijn.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB