Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Nieuw car care center regio knokke

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wat vind u van dit concept?
interresant
100%
 100%  [ 1 ]
onnodig voor mij
0%
 0%  [ 0 ]
beter dan de wasstraat
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Auteur Bericht
CDScarcare
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 Juni 2013
Posts: 1
PostGeplaatst: Vr 28 Jun 2013, 16:28    Onderwerp: nieuw car care center regio knokke Reageer met quote

beste forumleden,

wij openen binnenkort ons eerste car care center in de regio knokke.

Een kleine greep uit ons dienstenpakket:

- hand carwash: met behulp van zorgvuldig uitgezochte machines en producten en een paar eigen creaties kunnen wij een wagen met de hand wassen in een gemiddelde tijd van 19 min. zonder gebruik van agressieve shampoos en schurende borstels.

- detailling: verschillende packs geschikt voor ieders budget en eisen.

-krasdokter: verwijderen van diepe krassen zonder herspuiten van panelen en uiteraard zonder kleurverschil.

en nog zoveel meer.

om de laatste hand te leggen aan ons marketingplan willen wij eens polsen bij de doorsnee autoliefhebber wat jullie vinden van dit concept.

punten van kritiek en bedenkingen zijn steeds welkom.

ik dank jullie alvast
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 30 Jun 2013, 22:57    Onderwerp: Reageer met quote

Kan interessant zijn. Belangrijk punt lijkt me vooral dat er kundige mensen staan (ook de carwash!) die met de nodige voorzichtigheid te werk gaan, en dat er steeds goede en schone doeken worden gebruikt. Die kwaliteit hecht ik meer waarde aan dan de tijd waarin het gebeurt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB