Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

HOE van accu naar kofferbak???

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Van mijn audio-setje vind ik het belangrijk dat ....
ie zo veel mogelijk dB's produceerd
0%
 0%  [ 0 ]
het geluid nooit vervormt / altijd zuiver klinkt
75%
 75%  [ 3 ]
de afwerking goed is gedaan (geen bedrading zichtbaar e.d.)
25%
 25%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht
Hwijker
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 April 2013
Posts: 3
Woonplaats: Harderwijk
PostGeplaatst: Za 20 Apr 2013, 23:13    Onderwerp: HOE van accu naar kofferbak??? Reageer met quote

Wil mijn audio-setje graag in mijn (nieuwe) Leon bouwen, maar kwam meteen al een probleem(pje) tegen waarop ik 'vast' liep.

De 'voeding' moet van mijn accu naar de kofferbak en nu zullen er wel mensen in de lach schieten, maar ik zie ff niet hoe ik dat kan doen!! Geen idee hoe ik vanuit het motorcompartiment 'in' de auto kom  Embarassed  In mijn Astra G was er meer dan voldoende ruimte om een strategisch gaatje te boren, maar mijn Seat Leon zit zo volgepropt (motorblok & achter het dashboard) dat ik geen plekje kan vinden om (veilig) een gaatje te boren?!?

Iemand een idee of ik misschien met een bestaande (draad)doorvoer kan 'meeliften' of het ventilatiekanaal kan gebruiken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 21 Apr 2013, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal is er altijd wel ergens een mogelijkheid in een bestaand gat, waar de overige bekabeling ook naar binnen gaat. Maar kan soms even zoeken zijn.
Er zijn 2 plaatsen waar dit kan zitten: ofwel gewoon in het schutbord, ofwel in de wielkast achter de beschermkap. Dit laatste komt bij nieuwere wagens best veel voor.
Als je de bestaande doorvoer hebt gevonden kun je normaal gezien het gat in de rubber doorvoerthule wel een beetje vergroten om er een kabel bij te proppen, wel daarna aftapen zodat het goed waterdicht blijft.

Eens in de auto zoek je een weg naar de dorpel aan de bestuurderskant, en ga je langs daar richting kofferbak.
Leg je signaalkabels aan de bijrijderskant, anders gaan die storing oppikken.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB