Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Mitsubishi Dynamics

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joenda
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 9 Januari 2013
Posts: 6
PostGeplaatst: Ma 14 Jan 2013, 9:43    Onderwerp: Mitsubishi Dynamics Reageer met quote

Hallo allen,

Ik heb een mooie auto gespot en wilde graag jullie mening. Die zou namelijk qua stijl goed passen bij een paar banden, die ik op deze website gevonden heb. Het gaat om een misubishi carisma dynamics uit 2001 met nog geen 90K op de teller. Nou weet ik alleen dat dit een gelimiteerde oplage is maar ben mij niet zo zeker van het onderhoud wat zo een auto nodig heeft. Heeft iemand ervaring met mitsubishi en misschien ook met een dynamics?

Groet,


Laatst aangepast door Joenda op Ma 28 Jan 2013, 11:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Ma 14 Jan 2013, 16:13    Onderwerp: Reageer met quote

Tip: mitsubishi-owners-club.nl/forums

Ben zelf lid van de MOC Smile

Is het een GDI? Zo ja, dan jezelf ervan verzekeren dat de auto goed onderhoud heeft gehad. GDI's zijn betrouwbare motoren, maar ook erg gevoelig voor onderhoud. Is hier op bezuinigd, dan zou ik hem laten staan.

Vraag ook even welke olie er gebruikt is.. Dit hoort bij GDI's een vol syntheet te zijn.
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB