Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Boksen+versterker

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jakke124
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 Mei 2012
Posts: 1
Woonplaats: westerlo
PostGeplaatst: Di 29 Mei 2012, 18:24    Onderwerp: boksen+versterker Reageer met quote

hej ik heb net als voorste boksen de alpine SPG-17CS en als achterboksen de kenwood KFC-S6972 gekocht en als radio de kenwood KDC-W3037A.
nu was mijn vraag (want ik ben een leek in dit soort dingen) welke versterker ik hier het beste bij kan kopen.
en nog een vraag ;p : - bij mijn vorige auto was het originele gat voor de boksen in te steken te klein voor mijn boksen dus had ik met de slijpschijf het gat groter gemaakt nu is het probleem dat mijn auto werd afgekeurd daardoor.nu is mijn vraag weet er iemand hoe ik dan nu mijn voorste boksen wel passend in mijn deuren krijg?
grtjs jason en bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Den Olli
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 28 November 2010
Posts: 578
Woonplaats: Beervelde (België)
PostGeplaatst: Wo 30 Mei 2012, 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

enige fototjes van je deur vanbinnen dat schept al de nodige duidelijkheid Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 31 Mei 2012, 18:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet hoe het met deuren zit, ik weet alleen dat je niets van de dragende constructie mag wegslijpen voor de keuring.

Welke versterker is aan jou. Ga langs winkels en beluister er een boel, en maak jouw keuze op vlak van benodigde afstelmogelijkheden, en geluidskwaliteit. En natuurlijk jouw budget.
Wat vermogens betreft, neem je best iets met hetzelfde of iets meer vermogen dan de speakerspecificaties aangeven aan te kunnen. Let wel op, kijk naar de RMS (continu) vermogens, niet naar de MAX (piek) vermogens!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB