Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Ford fiesta 2011 benzine

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
antunius
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Februari 2012
Posts: 2
PostGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 4:14    Onderwerp: ford fiesta 2011 benzine Reageer met quote

hallo mensen.

ik zou hier is willen vragen hoe zou ik mijn ford fiesta het beste kunnen tune en tot hoeveel pk kan ik hem opvoeren? weet iemand hoeveel pk ik er maximum kan in steken ? zonder dat de motor ontploft ? het is een 1.6 op dit moment 95 pk ik heb er nog niet veel aan gedaan alleen de carresorie orgineele ken block kit op gezet sparco kuipzetels en de achter zetels uit gehaalt voor binnen kort mijn muziek instalatie te bouwen ik zal hier binnen kort afbeeldingen plaatsen hoe het uit gaat zien . de pk's komen dus later maar ik zou graag willen weten hoeveel ik er kan insteken in een 1.6 ford fiesta

heeft misschien iemand tips en raad?

groetjes antunius ! Very Happy


Laatst aangepast door antunius op Zo 26 Feb 2012, 15:41, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 9:20    Onderwerp: Reageer met quote

mischien voorstellen???? we weten nu niet eens wat voor blok er in hangt? :S 1.3 of een gti of een rs

pk insteken zonder dat de motor ontploft???? mischien eerst iets leren over autos. je koopt niet bij de auto zaak een doosje met 50 pk ofzo hoor die je boven je blok legt ofzo
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

de nieuwe Ka's hebben een goed uiterlijk, beter dan de koekblikken die ze daarvoor hadden gemaakt
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
antunius
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Februari 2012
Posts: 2
PostGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

golf3driver schreef:
mischien voorstellen???? we weten nu niet eens wat voor blok er in hangt? :S 1.3 of een gti of een rs

pk insteken zonder dat de motor ontploft???? mischien eerst iets leren over autos. je koopt niet bij de auto zaak een doosje met 50 pk ofzo hoor die je boven je blok legt ofzo


het is een 1.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 26 Feb 2012, 22:42    Onderwerp: Reageer met quote

Blader eens door de technische topics of gebruik de zoekfunctie eens, deze vraag is al heel wat keren gesteld. En het is niet zo voor de hand liggend om een stappenplan te posten wat je moet doen.

Zoals golf3driver zegt, zorg eerst voor wat kennis van zaken.
Zet dan eens voor jezelf op een rijtje hoeveel je wil, en wat je eraan wil uitgeven. Pk's zijn duur, en laat je niet leiden door verkooppraatjes van goedkope (nep)producten want daar heb je niks aan.

Wil je serieuze vermogenswinst, denk dan aan een turbo of een supercharger. Dan zul je ook andere dingen moeten gaan aanpassen zodat de motor de nieuwe vermogens aankan. En daarna nog laten chippen op maat. Alles bij elkaar duur dus!

Vergeet ook niet dat het resultaat in verhouding staat tot wat je al hebt. Begin je met een sportief blok met redelijk wat vermogen, zul je er veel meer uit kunnen halen dan een licht blok.

En denk ook aan de veiligheid. Bij vermogenstoename zul je ook je onderstel en je remmen moeten aanpassen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB