Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Schatting materiaal gevraagd

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kevow
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 9 Juni 2011
Posts: 5
PostGeplaatst: Do 15 Sep 2011, 22:30    Onderwerp: schatting materiaal gevraagd Reageer met quote

Hallo,

Ik heb veel geprobeerd (gekocht ook) ivb met soundsystem. Door spijtige omstandigheden heb ik mijn auto moeten verkopen.
Nu zit ik met dit sound system van die auto. Een gedachte was het in huis gebruiken door wat te tweaken enzo of gewoon bij te houden tot mijn volgende auto.
Het ziet er naar uit dat geen van beide gaat gebeuren + mijn ouders pushen me om de plaats dat het inneemt.

Ik zit nog steeds aan het twijfelen of ik het zou doen... Ik zou eerst graag de huidige waarde van mijn systeem willen weten, of het de moeite is...
Ik verwacht niks precies hoor, gewoon een ruwe schatting of gedachte die me een beetje vooruit helpt

Dus mijn system (wat er nu van overblijft)
-Autoradio, ik denk panasonic ga morgen eens checken (nieuwprijs 500 euro in de tijd dat ik hem kocht)
-Subwoofers: 2 x Ground zero woofers 1000 W RMS elk in op maat gemaakte kist met dubbele poorten.
-volledige bekabeling met extra's
- Versterker Rockford Fosgate P4004 (met krassen op , blijkbaar maken de looks veel uit voor vele)
-Kenwood versterker maar die is denk ik niet meer verkoopbaar aangezien de zekeringhoude gesmolten is

Wat zou ik hieruit kunnen krijgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 16 Sep 2011, 16:30    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk eens op tweedehands sites wat mensen voor dit spul vragen?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
zyce
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Mei 2011
Posts: 25
PostGeplaatst: Wo 28 Sep 2011, 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

Moest je iets van prijs weten... Let me know intressante setup alleen radio heb ik niet nodig . En woon je in belgie ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB