Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Paar vragen over cv/alarm
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 17:31    Onderwerp: paar vragen over cv/alarm Reageer met quote

ik zet het even bij off topic omdat het waarschijnlijk veel vragen door me kaar zijn maar wel met 1 ding te maken hebben.

ik wil graag een nieuwe radio/navigatie aanschaffen. maar wil wel dat dit beveiligd is.

nu zit ik te denken aan een alarm systeem (hoeft niet gecertificeerd), zit ik net beetje rond te kijken zie ik alarmsystemen dat is gewoon een alarm en aan en uit knop. dan zit de sensor in het alarm dus zou dit in de auto moeten om te merken dat de deuren open gaan.

http://www.carfantasy.nl/alarmsysteem-met-afstandbediening-en-klapsleutel-p-3504.html

http://www.carfantasy.nl/alarmsystem-p-11109.html

hier staan alle systemen

http://www.carfantasy.nl/alarm-systemen-c-10488.html?infoBox=2

maar nu zie ik dus ook centrale deurvergrendeling. is dit te combineren met een alarm? want je krijgt dan ook een klap sleutel daarmee kan je dan de deuren dicht doen maar mischien ook alarm aan zetten? ik heb niet echt verstand hier van. inbouwen dat lukt me nog wel maar moet dan wel weten wat de mogelijkheden zijn.

dus is het mogelijk een cv in te bouwen? en een alarm? ik zie een cv.

http://www.carfantasy.nl/doors-cdl-kit-2x-lt022-ll101auniversele-deurs-centrale-deurvergrendeli-p-62627.html

maar zou niet weten hoe dit aangesloten word in de deuren. en dan krijg je klapsleutels kan ik die dan bij de sleutelboer laten maken dat ze in mijn slot passen?

----------------------------------------------------------------------------------

heb net even verder gezocht en denk wel iets gevonden te hebben

http://www.carfantasy.nl/alarmsystem-incl-centrale-deurvergrendeling-deurs-p-11105.html

dit is cv en alarm in 1 dus werkt ook met elkaar dat zou el mooi zijn Smile
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen



Laatst aangepast door golf3driver op Wo 12 Mei 2010, 17:56, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 17:51    Onderwerp: Reageer met quote

Wel leuk die klapsleutels, maar idd hoe krijg je dat simpel voor elkaar, ik denk ook dat je dan idd naar de sleutelboer moet.
Bij de meeste centrale deurvergrendelingen zit dat weggewerkt in het middenconsole of onder het handschoenenkastje.
Je alarm moet dan geschakeld staan als je deur op slot gaat
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

Samco setje halen.. op afstand starten..  Cool  Very Happy
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat vind ik nou net weer niet nodig Very Happy als me deur en alarm maar op afstand kan en met dat setje kan het dus al voor 100 euro Smile ben je waarschijnlijk wel een week bezig met inbouwen mij kennende:D
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

CV inbouwen is zeker mogelijk, let erop dat je CV een aanstuurdraad heeft voor optionele afstandbediening. Die sluit je vervolgens op de CV aansluiting van het alarm aan. De afstandbediening van het alarm zal dan buiten het alarm aan en uit zetten ook je deuren openen/sluiten.
Die laatste kit is overigens GEEN alarm, maar gewoon een CV met afstandbediening erbij. Er bestaan wel sets bij sommige winkels waar ze alarm + CV samen leveren.

Hoe dat met die klapsleutels zit heb ik geen idee van. Mail de winkel eens met die vraag?

Chaoth ik zou op dit moment even oppassen met Camco. Hoor al van meerdere mensen dat ze moeilijk bereikbaar zijn, en ook mijn eigen ervaring is dat je niet echt op support moet rekenen. Ze mailen alleen als je iets wil kopen, en heb je een probleem zijn ze compleet onbereikbaar.
Als je niks geeft om support en niet te hoge verwachtingen qua kwaliteit hebt kun je 't doen, maar haal 't best bij een winkel zodat het contact met Camco jouw probleem niet is.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 19:45    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.carfantasy.nl/alarmsystem-incl-centrale-deurvergrendeling-deurs-p-11105.html

dit set is een alarm met cv. die ik bedoelde
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
\
Chaoth ik zou op dit moment even oppassen met Camco. Hoor al van meerdere mensen dat ze moeilijk bereikbaar zijn, en ook mijn eigen ervaring is dat je niet echt op support moet rekenen. Ze mailen alleen als je iets wil kopen, en heb je een probleem zijn ze compleet onbereikbaar.
Als je niks geeft om support en niet te hoge verwachtingen qua kwaliteit hebt kun je 't doen, maar haal 't best bij een winkel zodat het contact met Camco jouw probleem niet is.


Dat wist ik dus niet. Goed dat je het even aangeeft Wink
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

camco heeft bij mij ook geen goede indruk gemaakt en ik heb het zelfs uit 2 auto's verwijderd
garantie tot de deur als je het zelf installeerd en idd  geen contact terug tenzij je wilt afnemen
hou ook rekening dat ze hetzelfde systeem onder verschillende namen verkopen oa knightwatch etc etc doen ze ook niet voor niets denk ik .....

afstand starten is echt geen leuke optie het namelijk een jonny thing
weet je waarom ik dat zeg?!? omdat zon tjoener hier uit de buurt wel even liet zien dat zijn auto op afstand kon starten alleen had hij er geen erg in gehouden dat de monteur van de garage net zijn auto neergezet had en dus niet op de handrem en in de versnelling en daar ging zijn waggie tegen de muur  Confused
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Wo 12 Mei 2010, 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

okee geen camco voor mij dus, denk da ik maar voor het set ga van carfantasy een cv en alarm in 1 met handleiding:D das wel zo handig hihi
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 7:10    Onderwerp: Reageer met quote

soestercorolla schreef:

afstand starten is echt geen leuke optie het namelijk een jonny thing
weet je waarom ik dat zeg?!? omdat zon tjoener hier uit de buurt wel even liet zien dat zijn auto op afstand kon starten alleen had hij er geen erg in gehouden dat de monteur van de garage net zijn auto neergezet had en dus niet op de handrem en in de versnelling en daar ging zijn waggie tegen de muur  Confused


Officieel hoort het systeem te controleren of de auto in zijn vrij staat.. kun je dus ook al niet van op aan.

Dit staat zelfs op papier dat het systeem dit controleert. (Kun je vinden op de Camco site)
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

ja maar dan moet je versnellingsbak daar wel een aansluiting voor hebben
en aangezien iedereen 'verstand' heeft van het installeren van die handel  Rolling Eyes
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:04    Onderwerp: Reageer met quote

Zou wel een stunt zijn als je daar geen controle over had, druk je op start gaat je auto er al schokkend ervandoor Laughing
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

even terug naar het onderwerp aub, dat camco komt dus niet in me auto Very Happy zit gister in het autosyle boek te kijken, en die leverd een een cv+alarm voor 100 euro, dit is wel te overwegen.

en waarom is die van een 4 deurs net zo duur als een 2 deurs? dan krijg je toch gewoon 4 pompjes ipv 2? kan ik net zo goed die van 4 halen dan heb ik 2 reserve
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

als de cv voor 4 net zo duur is kan je dat idd doen
dan kan je eventueel nog je koffer ermee open sturen oid
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2010, 10:17    Onderwerp: Reageer met quote

Heb nog mn oude uit mn BMW toendertijd, die ben ik nu opnieuw aan het aansluiten(en ook wat gebrekken die bij de auto zaten toen ik hem kocht verhelpen).
Het houd je op de straat he  Cool
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB