Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Achteruit rij lamp blijft branden

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roadracer
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Juli 2008
Posts: 136
Woonplaats: ninove
PostGeplaatst: Ma 2 Mei 2011, 12:38    Onderwerp: achteruit rij lamp blijft branden Reageer met quote

hey, nu heb ik omdat mijn koffer er uit moest om hem te herspuiten al mijn kebeltjes moeten doorknippen omdat het niet anders ging, nu heb ik alles terug mooi aan een gesoldeert kleur op kleur zoals het was maar nu merk ik op dat mijn achteruitrijlicht blijft branden vanaf ik het contact op zet ik heb dit effe gemeten en idd vanaf ik het contact op zet brand mijn achteruitrijlicht. ik heb nu al gelezen dat het de schakelaar aan de versnellingsbak kan zijn ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 2 Mei 2011, 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Heb jij een trekhaak? Want dan zou je ene kortsluiting kunnen hebben op de constante spanning naar het achteruitrijlicht.

Vaak is het idd de schakelaar op de v-bak, maar omdat je aan de kabeltjes hebt geklooid zou ik DAT eerst goed nakijken...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roadracer
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Juli 2008
Posts: 136
Woonplaats: ninove
PostGeplaatst: Di 3 Mei 2011, 9:15    Onderwerp: Reageer met quote

geklooid? Confused  alles is weer mooi gesoldeert en een krimpkous over dus geklooid zou ik het niet noemen. en nu opeens werkt het weer normaal, ik heb wel gezien dat voorraan mijn kabeltjes van de sigaretten aansteker contact maakte met elkaar en deze heb ik terug krimpkousje overgedaan en het is in orde maar zit de siggaretten aansteker op het zelfde circuit als je achteruitrijlicht?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Di 3 Mei 2011, 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry voor mijn bewoording, maar in mijn ogen zou het met een goede install niet nodig moeten zijn om kabeltjes door te knippen.
Als het nu wel goed werkt is het waarschijnlijk toch de schakelaar op de V-bak.
De aansteker zit 90% zeker NIET op hetzelfde circuit, die hebben vaak zelfs een eigen zekerin, evt. gedeeld met radio en/of binnenlicht.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roadracer
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Juli 2008
Posts: 136
Woonplaats: ninove
PostGeplaatst: Wo 4 Mei 2011, 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

ok dat snap ik maar ik kon mijn koffer niet demonteren zonder de kabels door te knippen, ik snap ook niet warom ze van seat uit zelf geen fische ofzo gezet hebben waar je ze kon in en uit elkaar pluggen  Confused wat ik ook kon doen is een kant openslijpen maar dat was ook geen optie:p
zou ik dan de schakelaar eens laten nakijken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kaya Design
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 12 Januari 2011
Posts: 416
Woonplaats: Den Haag
PostGeplaatst: Do 5 Mei 2011, 17:43    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat lijkt mij dan de enige optie die er is  Wink
_________________
KayHard Motorsports -> Japanese: KaiHado Motospotsu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB