Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Autoalarm GT 136 UK

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Convirion
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Maart 2008
Posts: 101
Woonplaats: Noord-Brabant
PostGeplaatst: Do 24 Mrt 2011, 20:10    Onderwerp: Autoalarm GT 136 UK Reageer met quote

Het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ik heb een probleem met mijn autoalarm.
Er zit op dit moment een GT 136 UK in. Sinds de aankoop heeft hij een hele tijd perfect gewerkt tot een
maand of 1-2 geleden. Op dat moment ging hij soms spontaan af. Volgens het lampje gaat het om code
4 + 5 (dat zou volgens leonparc de deursensor + motorkapsensor zijn). De sensors werken in principe
goed. Ook bij het loskoppelen van de sensor van de motorkap blijft hij het lampje 4 +5 geven. Nu hebben
ze van leonparc gezegd dat mijn unit kapot is. Ze willen hem vervangen voor of een Meta hpa3.5 of
een GT 912 voor 319 inc montage.

Nu wil ik eerst weten of de oude unit niet te maken is? Ik lees wel eens dat er mensen zijn die hun unit
hebben opgestuurd naar rho-delta? Iemand ervaring hiermee? Ik heb nog niet geďnformeerd bij rho-delta.

Tevens iemand ervaring met de bovengenoemde alarmen? Als ik zo kijk naar de handzenders van meta en
van de GT dan zou ik al geneigd zijn om voor de GT te kiezen.

Ik zie ook dat de GT912 op internet is te krijgen voor rond de 160 euro. Is het een beetje zelf te doen zo'n
alarm inbouwen? Ik denk dat het bijna plug en play is toch? aangezien alle bekabeling er al ligt? Het zal
misschien wat kabeltjes omprikken zijn? Iemand ervaring hiermee?
_________________
Golf MK4 1.6SR
Golf MK4 1.8 20vt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 25 Mrt 2011, 16:32    Onderwerp: Reageer met quote

wat je kan proberen is de draden van de sensoren directe massa te geven en dan kijken wat de unit zegt

een ander alarm is in principe makkelijk ingebouwd als ie niet superlastig is ingebouwd uiteraard

2e hands nooit aan beginnen in ieder geval  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB