Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

[NIEUW] geluidinstallatie voor een auto.

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stedated
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 17 Maart 2011
Posts: 2
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2011, 17:36    Onderwerp: [NIEUW] geluidinstallatie voor een auto. Reageer met quote

Hallo,

Ik ben namelijk nieuw in de community van het car tuning forum,
Ik word binnenkort 18 & ga mij in de zomer een auto aanschaffen.

& ik ben al een beetje opzoek geweest naar audio installaties, en vond een paar mooie exemplaren, maar natuurlijk kwam ik op dit forum terecht, & ik weet dat jullie veel & veel meer ervaring hebben met dit soort dingen als mij, ik volg elektriciteit, dus hetzelf aansluiten is geen probleem ik moet gewoon weten wat voor merk, & welke boxen ik moet aansluiten voor perfect geluid, want ik wil er alles uithalen van audio & allemaal nieuwe dingen inplaatsen met een woofertje in de koffer! ( kist kan ik zelf maken ) groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RN_style
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 31 Maart 2010
Posts: 1631
Woonplaats: (België)
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2011, 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

welkom ik ben Mathais wie ban jij? Confused
Normaal steleln we ons eerst een voor in de wie is wie topic Wink

Er zijn er wel die hier specifiek mee bezig zijn ik zal hun even aan eht woord laten
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg