Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Beste multimedia?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jerrremyyy
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Februari 2011
Posts: 1
Woonplaats: zoersel
PostGeplaatst: Do 10 Feb 2011, 11:02    Onderwerp: beste multimedia? Reageer met quote

Hey, ik heb sinds week gelede nieuwe auto aangekocht (seat leon). Ik heb mijn vorige audio installatie eruit gehaald en zal deze opnieuw plaatsen in men nieuwe wagen, dus het is wel de bedoeling dat het multimedia product aangesloten kan worden aan een auto installatie. (zoals jullie kunnen horen ken ik niets van tunen Smile). Ik ben op zoek naar het verschil tussen deze multimedia's; welke de beste is...

JVC KW-AVX730 Twee-Din Autoradio kan ik krijgen voor 388eur
Pioneer AVH-3200BT Bluetooth-AV-Speler voor 390eur
Pioneer AVH-P3100DVD voor 345eur
Kenwood KOS-L702 On-dash Monitor voor 430eur
Pioneer AVH-P4200DVD voor 495eur
JVC KW-AVX820 voor 470eur

Misschien goed om te weten is dat ik nooit een audio installatie zal plaatsen van +1000eur. Ik heb nu iets van 600eur (alles incl van boxen vooraan, versterker, subwoofer), niets super wauw, gewoon voor wat harder en beter geluid te hebben... Ik heb ook een multifucntion stuur en had deze graag ook kunnen aansluiten aan het multimedia product.

Ik hoop dat jullie me wat verder op weg kunnen helpen want echt veel verschil tussen die producten zie ik niet.

grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 10 Feb 2011, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

dit is niet echt mijn gebied dus ik w8 even op een reactie van vlokman  Rolling Eyes
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Den Olli
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 28 November 2010
Posts: 578
Woonplaats: Beervelde (België)
PostGeplaatst: Do 10 Feb 2011, 17:50    Onderwerp: Reageer met quote

vlokman is the king of audio van het forum  Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 10 Feb 2011, 18:15    Onderwerp: Reageer met quote

Zoek om te beginnen de verschillen eens op, en ga bij een degelijke caraudio zaak alle systemen eens testen op geluidskwaliteit, beeldkwaliteit, multimedia mogelijkheden, en gebruikersgemak. Zijn geen van allen slechte merken hoor, mijn eigen voorkeur gaat uit naar Pioneer of Alpine. Maar da's persoonlijk.

Aansluiten van je originele stuurwielbediening is tegenwoordig geen enkel probleem na aanschaf van een extra kastje. Voor de zekerheid ook even navragen bij de winkel als je hem koopt. Wellicht kunnen ze je daar ook wat meer toelichting geven over de soms kleine verschillen tussen verschillende producten. Vaak zijn het dingen als een uitgang meer of minder, 1" meer of minder schermdiameter, of hier of daar een functie meer of minder.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Do 10 Feb 2011, 18:45    Onderwerp: Reageer met quote

Jvc toestellen heb ik geen persoonlijke ervaring mee.
Wat andere personen uit de sector mij eisten te vertellen is dat die jvc een iets beter beeldresolitie heeft als de
3200 van pioneer. Maar de geluidskwaliteit en de snelheid zijn wel beter bij pioneer.
Die kenwood is enkel een scherm en daar ben je dus niets mee.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de 4200 dvd. Betere resolutie als de 3200, groter scherm. 7 inch met flip down voor dvd en sd. Usb achteraan. Echt top toestel voor mooie prijs.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dokterice
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 15 Oktober 2010
Posts: 3
PostGeplaatst: Wo 16 Feb 2011, 8:31    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien ook eens naar andere merken kijken die veel betere kwaliteit hebben voor minder geld. De kenwood raad ik al zeker niet aan. De pioneer toestellen zijn prijs/kwaltiteitverhouding veel te duur. Beter dan iets meer budget voorzien en eens naar alpine gaan kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Wo 16 Feb 2011, 9:31    Onderwerp: Reageer met quote

Maar Pioneer vind ik persoonlijk veel mooier dan die Alpine toestellen. Ik vind de frontjes van de Alpine vaak te druk en te goedkoop ogen.

Heb zelf een Pioneer en dat ding speelt al 4 jaar zonder problemen. Smile Maar kwalitatief zullen Alpine radio's ook wel goed zijn.

Mijn vriendin heeft onlangs een JVC autoradio gekocht. Is ook een erg leuk ding met veel instelmogelijkheden, alleen vind ik het geluid dat uit mijn Pioneer komt wel wat zuiverder. Maarja, mijn Pioneer was ook een stukkie duurder.
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Wo 16 Feb 2011, 9:35    Onderwerp: Reageer met quote

dokterice schreef:
De kenwood raad ik al zeker niet aan.


Kun je dat ook onderbouwen?
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB