Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Golf 3 1.6cl

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 25 Jan 2011, 18:24    Onderwerp: golf 3 1.6cl Reageer met quote

ik wil mijn auto te koop zetten. hij hoeft nog niet weg maar als ik een serieus bod krijg mag de auto de deur uit. alle golf3 kwalen zijn verholpen. dit houd dus in: roest bij de tankvulhals, roest bij de dorpels, rubber doppen in de bodem (is plaat ingelast en bodem is behandeld met bitumen) roest achter de spatborden. je hebt geen werk meer aan deze auto.

Merk: Volkswagen
Type: Golf 3 CL 55 KW
Motorinhoud: 1,6 75pk
Bouwjaar: 1994
kleur: blauw (Windsor Blue Metallic LN5Y)
Kilometerstand: 230.000
Gewicht: 979 KG
APK tot: 29-08-2011

vorige jaar juli veel onderhoud gehad, de volgende onderdelen zijn vervangen. ook zijn de spatborden aan de binnekanten geschuurd en opnieuw in de tectyl gezet met name onderin. de bodem is op 2 plekken nieuw stuk plaatstaal ingelast en afgewerkt met nieuwe bitumen laag. ventilatieroosters en plastic delen zijn chroom gespoten. de ABC stylen zijn zwart.

-distributie riem
-waterpomp
-olie
-oliefilter
-luchtfilter
-interieurfilter
-benzinefilter
-bougies
-koelvloeistof G12+
-voorraam met groene zonneband
-remslangen achter
-remleiding achter
-stuurhuishoezen
-remvloeistof
-remblokken

opties, veranderingen
-electrische ramen
-cv op afstand
-verlaagd met vaste verlaging van TA 60/40mm
-veerpootbrug voorzijde
-angeleyes koplampen (+blauwe leds apart geschakeld)
-heldere knipperlichten+dummys (in de dummys zitten stroboscopen apart geschakeld)
-heldere zijknipperlichten
-US module (meebrande knipperlichten)
-chrome ruitenwisserkopjes
-motorkapverlenger
-VR6 achterlichten orgineel
-GTI deurstrips en spatbord verbreders orgineel
-VR6 lip orgineel
-GTI sideskirts orgineel
-spatflappen voor en achter
-nieuwe middendemper+einddemper+ophangrubbers orgineel
-afneembare trekhaak (zit er los bij)
-achter ruitenwisser verwijderd.
-LED kenteken verlichting
-blauwe LED tellerplaat
-kachelpaneel blauwe LED
-4x blauwe neon (apart geschakeld)

de apart geschakelde verlichting wil ik eventueel wel uitbouwen voor je en dan verwijder ik ook de schakelaar en komt er nieuw midden console in.

eventueel kan er bij (is nu ingebouwd). de kabels liggen er wel maar is niet aangesloten.

-18mm mdf hoedenplank met skai bekleed met pioneer speakers van 250 watt MAX
-voedingskabel+zekeringhouder en zekering
-2xdual RCA kabels.

nou genoeg informatie. als je vragen hebt kun je ze altijd stellen. tijd voor wat foto's

prijs: €3000 (omdat het verplicht is. kom nou niet met een bod van 500 aan want dan reageer ik niet eens. deze auto heeft veel aandacht gehad en kan nog jaren lang mee.





de airbrushe spiegelkapjes en raamslingers zijn er af. zitten nu deurpanelen in voor electrische ramen


de ramen zijn niet meer geblindeerd en de ABC stylen zijn zwart nu



_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Auto's Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB