Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Problemen met de radio eonon iemand tipss???
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 12:24    Onderwerp: problemen met de radio eonon iemand tipss??? Reageer met quote

Hoi , halfjaar geleden had ik heel blij een topic geopend op dit forum dat ik een nieuwe radio had besteld .
Het waren al problemen om de radio te bestellen kwam veel later aan dan wat de bedoeling was .

Eindelijk heb ik de radio , begin ik problemen te krijgen met de usb kabel , usbstick.

De usb stick werkte in 1x keer niet , dus ik had het bedrijf opgebeld gemaild , telekns geen gehoor geen reactie .
Eindelijk reactie zou hij een nieuwe kabeltje opsturen .

Nou het kabeltje moet er nu nog aan komen nooit gehad paar keer nog gemaild en gebeld hij bleef herhalen dat hij het op gestuurd had en nog maar een keer ging doen.

Ik heb het ermaar mee laten zitten , want zit ook een Sd kaartje in zet ik daar me muziek wel op .

Ik denk vorige maand begin de radio vaag te doen , wit beeld als ik het scherm erin zet etc .

Naar paar keer eruit en erin zetten van de front doet tie het wel weer maar het hoord niet zo .
Dus weer vollop gemaild en gebeld , nu had hij gezegd ik stuur je een email en daar staat in wat je moet doen .

Eindelijk het email gekregen , stond erin dat ik de radio op moet sturen .
Maar vind het beetje link want als ik bel of email krijg ik geen of een hele late reactie .
Dus mischien dat ik hem opstuur en dat ik hem nooit meer terug ziet .

Ben al bezig geweest om op het internet beetje rond te gaan kijken mischen dat meerdere mensen problemen heeft met de radio eonon .

Ik schrok ervan hoeveel mensen belazerd zijn .
En op de forums waar de mensen over de probleem praten over eonon radio , word er elkekeer een reactie geplaatst door de gene waar ik de radio heefd gekocht.

Dat ze de radio`s maar daarheen moeten sturen .
Maar er staan ook geen reacties meer op  dat ze reacties terug hebben gekregen .

Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen gewoon opsturen en afwachten dat ik hem nog terug krijg .
Of gewoon zo laten zitten .

Geld voor een nieuwe radio is er opdit moment niet anders had ik gelijk een andere gekocht.
Want het ziet er wel leuk uit de radio , alleen als je van leuk geluid houd versterker etc zijn er maar weinig opties voor en zo zuiver is het allemaal niet .

Dit is de site waar ik de radio heb gekocht : http://www.uniquearticles.nl/eonon-e0821

De radio die ik heb is de eonon e0821 .

Met mijn vorige problemen met mijn geluids instalatie van de auto hebben jullie mij ookal goed geholpen , dus ik dacht mischien dat jullie nog een goede tip hebben met dit probleem .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 13:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan (uit ervaring) alleen maar zeggen dat je moet uitkijken met online aanbod als het niet komt van een bekende online winkel die zich reeds heeft bewezen op gebied van service. Winkeltjes die goedkoop spul aanbieden komen en gaan, en trekken vaak veel onwetende klanten met hun goedkope prijzen.

Ik zeg ga gewoon naar een goede winkel (online of offline) die bekend is, en degelijke merken aanbiedt. Dan zijn de prijzen wel wat hoger, maar je weet dat je kwaliteit krijgt, en service als er iets mis gaat.

En wat jouw radio betreft, is 't lastig. Maar als steeds meer dingen kapot gaan heb je weinig te verliezen. Als ze een bezoekadres hebben om naartoe te gaan zou ik dat eerder doen, dat je tenminste iemand voor je krijgt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

jaa dat is het probleem op dit moment voor een andere radio gaan kijken zit niet mee , maar wil wel zo snel mogelijk een ander .

Jaa als ik dit van te vore had geweten had ik die radio nooit gekocht en had ik verder gespaard voor een pioneer radio met dvd en 2 din scherm .

Ik ben al aan het zoeken geweest op het internet die ook problemen hebben met dit merk radio (zijn er heel wat) .

En er zijn er al paar naar het bezoek adres gegaan , word gewoon niet open gedaan of er is telkens niemand aan wezig .

Is wel zonde als je voor niets van Breda naar Groningen moet .

Maar als ik die radio opstuur , en ik krijg hem niet meer terug kan ik dan er niets meer aan doen????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 14:36    Onderwerp: Reageer met quote

Als je de factuur nog hebt kun je ze aanklagen, maar denk niet dat de kosten van een advocaat het waard zijn te vechten voor reparatie van deze unit.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

Heb even onderzoek voor je gedaan en blijkt dat:

http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1

hij staat wel in het kvk handelsregister alleen staat er ook duidelijk bij dat het geen bezoek adres is.

nou zijn er wel instanties voor dit (voorkomende) probleem, zal ik later posten voor je
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

hartstikke bedankt dat je de moeite neem , anders wist ik echt niet wat ik moest doen.
Ik weet dat het heel dom is geweest omdat ding te nemen , weet nu ook dat ik beter door kon sparen voor een 2 din radio van pioneer mja op dit moment is het niets anders .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Di 12 Okt 2010, 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

bij deze de beloofde link

http://www.nationaleombudsman.nl/?gclid=CKTFj72WzqQCFZYL3godRi9UDg

ik denk dat je daar meer info over dit soort praktijken vind
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
XWE Webcare
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 13 Oktober 2010
Posts: 1
PostGeplaatst: Wo 13 Okt 2010, 16:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Mijn naam is Tim Buikema van Unique Articles en zou graag willen reageren op dit topic.

Zoals besproken via de mail kun je het systeem terugsturen naar ons en dan wordt er snel een oplossing voor gevonden.
Als ik het zo lees is het niet meer dan slijtage van het frontje, dit komt vaker voor bij de E0821.

Het klopt dat ik mijn telefoon niet altijd opneem, maar volgens onze gegevens is er 2x een usb-kabel verstuurd.

Het klopt dat mijn bedrijf veel te vinden is op internet met betrekking tot 'oplichting', maar als je de topic's goed leest zie je dat ik juist de mensen probeer te helpen de problemen hebben met Eonon verkopers.

Verder is mij niets bekend over klanten die bij mij aan de deur zijn geweest, waar heb je deze informatie precies vandaan?

Inmiddels hebben wij al een aantal mensen geholpen met hun radio, de 2e lading defecte producten verwacht ik deze week terug, ik zal vragen of deze mensen een reactie willen plaatsen op het desbetreffende forum.

Tim Buikema - Unique Articles ( XWE E-Concepts )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Do 14 Okt 2010, 10:05    Onderwerp: Reageer met quote

omdat er zoveel klachten op het internet zijn te  vinden en ik vaak geen reacties krijg op mijn mail of telefonish , dan is het wel verwarrend .

En dat USB kabeltje is nooit aan gekomen heb ik ook verschillende keren voor gebeld en gemaild .

Kreeg ik ook geen reactie meer op .
Niet lullig bedoeld maar je moet mij ook begrijpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 14 Okt 2010, 10:10    Onderwerp: Reageer met quote

vind wel beetje vreemd dat hij de fora opzoekt en een account aan maakt om dit soort dingen te vertellen. een echt goed bedrijf heb ik nog nooit op een forum zien reageren alleen reclame maken in de daarvoor bestemde delen.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Do 14 Okt 2010, 15:05    Onderwerp: Reageer met quote

richard huiveneers schreef:
vind wel beetje vreemd dat hij de fora opzoekt en een account aan maakt om dit soort dingen te vertellen. een echt goed bedrijf heb ik nog nooit op een forum zien reageren alleen reclame maken in de daarvoor bestemde delen.


dat is niet helemaal waar op het sys forum zitten allerlei audiofanaten en daar hebben we vaker dit soort dingen meegemaakt
je moet ook rekening houden dat niet alle (Web)winkels momenteel alleen daarvan kunnen draaien sommige moeten ook anders aan de gang om de kost te verdienen / winkel open te houden

en een (web)winkel kan 1000 goede verhalen over te horen zijn en maar 1 'slechte' dan is je naam eigenlijk al naar de kl*te omdat nietmand onthoud wat voor goede service etc je kan leveren maar iedereen onthoud dat ene dingetje wat fout is gelopen (hoeft niet eens iemand zijn schuld te zijn )

maar ik zou als advies willen geven dat je even zijn naam (of bedrijjfsnaam ) intypt op google en dan kvk erachter zetten en kijken wat er dan uit komt rollen heb je dan een solide adres etc kan je hem afsturen

ik hoop alleen voor jou dat dit geen remco type is  Question
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 14 Okt 2010, 15:07    Onderwerp: Reageer met quote

Goede ervaringen worden ook door veel mensen als vanzelfsprekend ervaren.
Zoals Murcielaygo wel eens zei: "Je hoort niemand over hoe prettig een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts was."

En 1 ding wil ik toch graag even aanhalen. Je komt over alsof je het beste voor hebt met uw klanten. Dan lijkt het mij toch een goede zaak om te zorgen voor een goede bereikbaarheid per e-mail of telefoon. Wel zo professioneel en beleefd, en voorkomt verspreiding van slechte verhalen.
Over het product spreken vind ik verder geen probleem hier, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de verdere afhandeling van de zaak hier in een topic gebeurt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Ma 18 Okt 2010, 13:16    Onderwerp: Reageer met quote

Alweer geen reacties gehad op mijn emails en telefoontjes .
Mischien reageerd TIM BUIKEMA op het forum ??
Want begin het nu echt beu te raken dit gezeik .
Anders word het gewoon een keer van het weekend een bezoekje houden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Ma 18 Okt 2010, 18:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hij heeft me terug gebeld , schijmbaar is er een mis verstand met een andere eonon dealer .

Maar is wel verwarrend als hij zijn telefoon niet op pak of niet terug email .
Heb met hem afgesproken dat ik de radio van het weekend uit de auto haal en dan gelijk opstuur .

Dus hou jullie op de hoogte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
mookbreda
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 29 Maart 2010
Posts: 92
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Wo 27 Okt 2010, 17:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hem van het weekend aangetekend weg gedaan .
Had net al gekeken waar het pakketje was , en er was niemand aan wezig .
Dus moet afwachten dat hij hem afhaal bij een postkantoor ofso
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB