Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Mustang Cobra 2001 tuning.

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Icarus169
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Juli 2010
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 22 Jul 2010, 15:37    Onderwerp: Mustang Cobra 2001 tuning. Reageer met quote

Hoi, heb mij net aangemeld omdat ik enkele vragen heb over het tunen van mijn mustang.
Ik heb een afspraak gemaakt met een chiptuning bedrijf om mijn auto te laten chippen. Het gaat om een Mustang Cobra 2001 4.6l V8 320 pk, 430Nm.

Nu bedacht ik mij dat het misschien slim is om eerst een nieuw open luchtfilter en mogelijk nieuwe bougies te installeren voor ik hem laat chippen. Ik vroeg mij af of het verstandig is dit soort kleine aanpassingen te doen voordat ik hem laat tunen, of kan ik het net zo goed na het chippen vervangen?

Het chippen kost 400 euro, ik ben van plan max tussen de 200 -300 euro uit te geven aan wat andere kleine aanpassingen (nieuw filter, bougies) Heeft iemand nog tips aan wat ik nog meer zou kunnen veranderen? Daarnaast vroeg ik mij af of iemand een shop weet in Nederland waar ze deze spullen verkopen voor mustangs. Laten importeren kost weer zoveel verzendkosten...

Groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 23 Jul 2010, 16:36    Onderwerp: Reageer met quote

Aannemende dat je een degelijke chip op maat laat maken op de rollenbank, moet je dat gewoon als allerlaatste doen, zodat de chip op maat is voor de motor zoals die op dat moment getest wordt. Een standaardchip kopen is echt wel af te raden.

Dus ik zou eerst dat luchtfilter doen en eventuele andere aanpassingen die je plant. Ik weet niet wat voor bougies je aan denkt, maar die "speciale" bougies die zogezegd beter zouden vonken is pure oplichterij, niet aan beginnen dus.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB