Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Dunlop Drivers Cup 2010

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rickyracing84
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 11 Mei 2010
Posts: 2
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 13:47    Onderwerp: Dunlop Drivers Cup 2010 Reageer met quote

Aangezien ik in de toekomst graag een racelicentie zou willen behalen, lijkt mij dit  een perfecte kans. Dunlop organiseert de Dunlop Drivers Cup. Tijdens deze competitie wordt er gestreden om een racelicentie. Het inschrijven is gratis en er zijn diverse prijzen te winnen, maar ik ga natuurlijk voor de racelicentie!

Ik heb mij al ingeschreven op:  www.dunlopdriverscup.nl

De eerste selectiedag is op 16 juni in Bleekemolens Race Planet Indoor Kartcentrum Amsterdam.

Is er hier iemand die vorig jaar al heeft meegedaan? Of zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor dit jaar? Dan weet ik wat voor concurrentie ik kan verwachten Smile

Groet, Ricky
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 15:26    Onderwerp: Re: Dunlop Drivers Cup 2010 Reageer met quote

rickyracing84 schreef:
Aangezien ik in de toekomst graag een racelicentie zou willen behalen, lijkt mij dit  een perfecte kans. Dunlop organiseert de Dunlop Drivers Cup. Tijdens deze competitie wordt er gestreden om een racelicentie. Het inschrijven is gratis en er zijn diverse prijzen te winnen, maar ik ga natuurlijk voor de racelicentie!

Ik heb mij al ingeschreven op:  www.dunlopdriverscup.nl

De eerste selectiedag is op 16 juni in Bleekemolens Race Planet Indoor Kartcentrum Amsterdam.

Is er hier iemand die vorig jaar al heeft meegedaan? Of zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor dit jaar? Dan weet ik wat voor concurrentie ik kan verwachten Smile

Groet, Ricky

Op drivingfun heb je volgens mij dezelfde vraag gesteld. Daar zijn ook al een paar namen gegeven van mensen die afgelopen jaar meegedaan hebben. Daar is ook één en ander te vinden via de zoekfunctie.

Maaruh, wat wil je specifiek weten eigenlijk? Want een forum zegt niets over de concurrentie die je tegen gaat komen. Wink
_________________
BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Nissanmannetje
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 April 2010
Posts: 281
Woonplaats: Velsen Noord
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe cristian albers?  Laughing
_________________


Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

en maak het allemaal lekker bekend hoe meer animo ervoor komt en dus hoemeer 'tegenstanders'  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 18:23    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga ook racen daar:D
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
jelle1982
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 April 2009
Posts: 647
Woonplaats: aalst, belgië
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2010, 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

ooow spijtig dat het zo ver is,
heb toch al wat ervaring in karting  Twisted Evil
anders had ik zeker mee gedaan en je van de baan geramd  Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rickyracing84
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 11 Mei 2010
Posts: 2
PostGeplaatst: Di 18 Mei 2010, 7:54    Onderwerp: Reageer met quote

Nou was wel eens nieuwsgierig wie er ook meedoet en wie er al race ervaring heeft. Zelf heb ik weinig race ervaring, ja een aantal jaartjes gekart (125cc), maar meer ook niet. Eerst de selectieronde doorkomen, dan zien we wel verder.

@Richard H: is dit je eerste jaar? Al enige ervaring met racen, driften, karten of iets in die richting?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Di 18 Mei 2010, 8:16    Onderwerp: Reageer met quote

ooh geloof je het ook nog dat ik mee doe. was meer reactie van op wat soester zei hoor hihi
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB