Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Kia rio II 1.4 97pk 2008

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KefKef
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 Juli 2020
Posts: 2
PostGeplaatst: Ma 20 Jul 2020, 13:35    Onderwerp: Kia rio II 1.4 97pk 2008 Reageer met quote

Hallo,

Ik heb een topic aangemaakt in voorstellen, maar ik zal het hier ook nog even doen.
Ik ben Kevin en zoals te zien als onderwerp rijd ik een kia rio II uit 2008. Het is een 1.4liter 97 pk blok waar ik volgend jaar graag wat meer vermogen uit wil halen doormiddel van een turbo. Mijn vraag is daarom ook wat kan ik het beste voor gebruiken en wat heb ik allemaal nodig, zodat ik niks vergeet en eventueel prijzen erbij. Zelf dacht ik om er tussen de 150/180 pk uit te willen halen. Sowieso heb ik een turbotje nodig uitlaat spruitstuk/manifold, Wastegate(weet even de Nederlandse benaming er niet meer voor). Een boost metertje en eventueel nog wat andere spullen. Kunnen jullie mij hier mee helpen? Groetjes, Kevin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB