Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

"race"strepen mazda 121 (bolhoedje)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:17    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn auto heeft nog geen achter ruiternwissers.... Als je dat aan de binnenkant plakt, dan heb je (in dit geval) toch dat ze in spiegelbeeld staan?

En hij plakte erg moeilijk... Veel dunne randjes die niet fijn van het papier wilde af komen enz... Eentje hebben we verknoeid, daarna hebben we de auto voor de shop geparkeerd en heeft hij hem er zelf opgeplakt. (hij zelf heeft een vergelijkbare maar veel grotere sticker op de beide zijkanten van zijn auto dus hij had iets meer "plakervaring" gezien hij ook de stickers van zijn broer enzo geplakt heeft.)

Binnenkant zou ie sowieso langer mee gaan denk ik.... Misschien iets om hem te zeggen als hij nieuwe stickers besteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

stickers zitten meestal aan de binnekant geplakt. je zit idd met de kleine dingetjes van jou afbelding die makkelijk dubbel vouwen en dan aan me kaar geplakt zitten. je kan stickers ook in spiegelbeeld bestellen volgens mij heb da wel is gezien op een site dan kan je ze binne in plakken Smile
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat dat op lange termijn een betere optie is! Want ik vrees dat er veel mensen de sticker stuk hebben gemaakt met krabben...... (zoals ik bv... Neen, ik ben niet het toppunt van intelligentie... Ik doe en dan denk ik: Hm dat was niet zo slim..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

hihihih je was nie blond dacht ik? krabben heb geen nut als het geplakt is en je haald het er later af rkijg je het nooit goed. met raam folie ook zo, of het moet nog drijf nat zijn dan kan je nog wa spelen er mee maar eenmaal vast is ook echt vast en geen coorectie meer mogelijk

wa wil je eigelijk nog doen aan deze auto? geluid tuning mischien
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:31    Onderwerp: Reageer met quote

Plakken aan de binnenkant is voor afbeeldingen niet echt mooi ivm achterruitverwarming.

Blindering wel, maar stickers zitten bijna altijd aan de buitenkant.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of ik veel met deze auto kan nog zonder dat ie meer gaat kosten aan verbouwing dan wat ik betaald heb.... De spoiler die op deze auto past kost al meer dan 1/4e van wat ik voor hem betaald heb (ik heb 900 euro moeten geven voor dit ding Very Happy)

Wat ik sowieso nog wel wil doen is twee deuken in mijn koffer laten uitdeuken en terug de juiste kleur op laten zetten.... Daar hebben ze met iets zilver tegen gezeten maar ik weet niet met wat....

Hihi en nee, niet blond Razz Wel ooit geweest..... Is dat uitvlucht goed genoeg? Very Happy

Murcielaygo: Ja, ik zie ook vaak stickers aan de buitenkant zitten... Ik denk dat aan de binnenkant plakken ook een stuk moeilijker is? Daar staat dan natuurlijk wel weer tegenover dat ze niet beschadigd kunnen raken door dingen van buitenaf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Van binnen plakken is een absolute ramp, zeker bij
een sedan, omdat je niet fatsoenlijk bij de ruit kunt...

Waar zitten de deuken? in de klep of de body?
Want als het de klep is ben je waarschijnlijk goedkoper
uit met die eentje in kleur van de sloop te zoeken...

En als je auto zo goedkoop was ga je al snel
meer uitgeven dan 'ie bij aanschaf kostte Very Happy
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:49    Onderwerp: Reageer met quote

In de koffer naast het mazda symbooltje... Dus vrij hoog... Als ge de koffer open doet dan ziet ge ook echt de deukjes naar binnen zitten.... Dus da's in de body dan vermoed ik?

Hihi ja, was echt een koopje die auto... Had redelijk weinig km's voor zijne leeftijd, goed onderhouden.... Very Happy En zelfs in deze strenge winter heeft ie nog niet een keer geweigerd om te starten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:50    Onderwerp: Reageer met quote

idd als je iets weer op kleur wil krijgen en laten spuiten is dat een dure grap.

je kan ook niks aan je auto uitgeven hihi. mijn ouders bijvoorbeeld vinden het soms wel stom wa ik doe aan me auto maar jah een hobby kost geld. en ik weet van veel dingen wat ik aanschaf dat ik het later weer kan verkopen dus dat is geen punt.

in die 121 zou ik wel wat goed geluid steken als het er niet in zit. dat vind ik wel een must in een auto goed geluid Smile
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:57    Onderwerp: Reageer met quote

Dat op kleur krijgen, daar hebben ze toch van die potjes voor? Of werkt dat niet echt? Ik heb nl wel de nummers van de kleuren (ik heb twee potjes liggen maar die zijn uitgedroogd).

Mama gaat er sowieso tegen zijn, die zeurde al over de sticker maar goed. Mijn auto Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 31 Jan 2010, 0:04    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet niet hoe groot de schade is. als het flinke lak schade is zou dit gespoten moet worden. als het enkel kleine putjes zijn kan je dit wel aantippen met een lakstift. maar daar voor zou een foto handig zijn voor een beoordeling.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
dennis121
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Oktober 2009
Posts: 290
Woonplaats: Emmercompascuum
PostGeplaatst: Zo 31 Jan 2010, 0:12    Onderwerp: Reageer met quote

richard huiveneers schreef:
idd als je iets weer op kleur wil krijgen en laten spuiten is dat een dure grap.

je kan ook niks aan je auto uitgeven hihi. mijn ouders bijvoorbeeld vinden het soms wel stom wa ik doe aan me auto maar jah een hobby kost geld. en ik weet van veel dingen wat ik aanschaf dat ik het later weer kan verkopen dus dat is geen punt.

in die 121 zou ik wel wat goed geluid steken als het er niet in zit. dat vind ik wel een must in een auto goed geluid Smile


same stuff here Razz
maarja ik heb zelfde instelling.. meeste zooi kan ik later wel verkopen Razz

Voor me overleden Corsa B heb ik gewoon "tune" dingen met winst verkocht =p
voor 10 euro gekocht een jaartje geleden, en nu voor 25 verkocht Razz
_________________
VW polo 1.9 Diezelll! =D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Zo 31 Jan 2010, 0:12    Onderwerp: Reageer met quote

Het zijn kleine blutsjes... Zal daar ook wel eens een foto van maken... Tzijn geen grote blutsen, twee kleintjes naast elkaar... Want ik vraag me wel af wie daar tegen heeft gezeten en vooral met wat... Ze zitten nl veel te hoog om een "parkeerfoutje" geweest te zijn.

Oh, jullie weten het misschien, maar mijn auto gaat enorm snel in heel hoog toeren waardoor ie natuurlijk redelijk veel verbruikt, kan een garage dat afstellen? Ik zit op 30 per uur al in 3e omdat ie anders echt veel te hoog in zijn toeren gaat....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 31 Jan 2010, 0:16    Onderwerp: Reageer met quote

wat is hoog volgens jou? want ik schakel ook vrij snel door zit ook bij 30/40 al in ze 3 omda ik op weinig toeren rij al sik toch niet hoef op te trekken.

op rijles was het zo

wegrijden dan naar 2 vrij snel al dan bij 40 naar 3 bij 60 naar 4 en bij 80 naar 5 maar dit verschild bij iedere auto

ik rij in mijn straat alleen maar door me koppeling omhoog of omlaag te doen geef nie eens gas en dan staat die in ze 2
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Zo 31 Jan 2010, 0:32    Onderwerp: Reageer met quote

60 kan je met die van mij niet doen in 3.... Dan brult ie alsof je een Harley onder je kont hebt....Op 65/70 zit ik in 5e.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB