Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

"race"strepen mazda 121 (bolhoedje)
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 21:58    Onderwerp: "race"strepen mazda 121 (bolhoedje) Reageer met quote

Hoi,

Ik heb een mazda 121, zo'n bolhoedje. Ben altijd al ontzettend gek geweest van racestrepen. Zo twee rechte strepen op de voorkant! Nu was ik aan het denken aan stickers... Maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik zulke dingen moet gaan halen... En het tweede probleem is de kleur. Ik heb de fantastische appelblauwe-zeegroene mazda 121 Very Happy

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs122.snc1/5249_130531653280_650488280_2215703_6745862_n.jpg

Zo eentje dus... Dat wordt dus gewoon wit vermoed ik?

Als hij nu niet al zo oud was (hijs 13 jaar) dan zou ik eentje willen die hierop lijkt:
http://forum.mazdabg.com/user_pics/mazda121tuning02.jpg
http://forum.mazdabg.com/user_pics/mazda121tuning01.jpg
Maar ik vrees dat dat een beetje heel veel geld gaat kosten voor de paar jaar die hij nog gaat rond tuffen... Misschien dat jullie er hier meer een idee van hebben? Is deze oranje auto eigenlijk ook verlaagd? Want verlagen is met mijn rijstijl geen optie.... (Het is niet dat ik idioot rijd hoor, ik ben alleen geneigd niet echt af te remmen voor vluchtheuvels )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

hallo mischien een idoo om je voor te stellen in de voorstel hoek.

die strepen kan je zo kopen als stickers volgens mij. en een echte gek laat het er op spuiten.

zelfs getuned ziet het model er niet uit vind ik maarjah ieder zijn ding, die mazda die jij laat zien is nog niet eens zo heel laag vind ik

en wa da kost?

bumper set: 750 euro minimaal exclusief spuiten. spuiten is zo 250 per deel dus kom ook nog is 500 bij dus reken op 1250-1500 heb je zo een body:P verlagen kost niet veel, kan voor 250 euro al.

en niet remmen voor vluchtheuvels (drempel in nl ik ben nederlander) is niet echt fijn voor je schokbrekers Very Happy
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi! Ik heb me net even voorgesteld inderdaad! Very Happy Had het voorstel forum net gevonden.

Ik ben het geheel met u eens dat het geen mooie auto is. Maar getuned geeft het tenminste een idee dat je een echte auto voor je hebt staan in de plaats van zo'n elektrisch geval dat maar maximum 50 kan.... (no offence naar de mensen die het wel een mooie auto vinden trouwens)

Pfoeh, Tegen de tijd dat ik dat bij elkaar heb gespaard is de auto aan vervanging toe vrees ik dus het zal voorlopig bij racestrepen blijven...

Ja niet remmen voor drempels.... Tja.... Very Happy What can I say? Very Happy

Edit: Typo er uit gehaald
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat mid-grijs wel netjes zal staan bij deze kleur.
Da's iig een stuk subtieler dan er plompverloren wit op te plakken...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat ze bij www.stickerland.nl wel van die stickers hebben. ze hebben zoiezo met blokjes zag ik dus zwart wit geblokt.

aah gevonden ik zocht ondertussen verder terwijl ik hier schrijf

http://www.stickerland.nl/index.php/cPath/82

wel zorgen dat je auto echt super goed schoon is en niet met wax behandelen voor je de sticker plakt
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
dennis121
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Oktober 2009
Posts: 290
Woonplaats: Emmercompascuum
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

hier zijn ze cheaper:

http://www.autostyle.nl/viewhotitem.aspx?uid=060d8be0-178c-4004-85b7-417d1547e40e

ik zou in jou geval voor de witte strepen gaan!!
Die passen het beste bij je auto kleur (vind ik) Wink
_________________
VW polo 1.9 Diezelll! =D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

ooh dan kan je ze bij elke cartuning shop makkelijk bestellen want die kunne bij autostyle bestellen dus dat is een makkie

wel verdacht een meid meld zich aan en iedereen is ineens online

veel succes met kiezen hihi
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hihi Richard.... Heel vreemd, op het forum waar ik zit voor mijn andere PK's is dat net als er zich een man aanmeld Very Happy

Thanks voor de links! Ga ze eens rustig door kijken... Geblokt vind ik ze niet zo mooi eerlijk gezegd... Ik ga ook eens middengrijs op zoeken, misschien kan ik dat met fotoshop wel eens op de auto "plakken"? Weet niet of dat zin heeft? Als het niet zo mooi is ga ik alsnog voor wit Very Happy

Hm, zou ik het dan enkel bij de voorkant houden (wij noemen dat hier capeau maar ik weet niet hoe dat in algemeen nederlands is?) of ook over het dak?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

als je toch begint moe je het goed doen vind ik dus motorkap. dak, kofferbak, achterbumper en eventueel voorbumper als da mogelijk is. zo veel mogelijk dat de lijn door loopt vind ik het mooiste dan


_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

Hihi, kan ik een van jullie inhuren voor het plakken? (als je de sticker op mijn raam zou zien, zou je weten waarom Very Happy)

Hihi, was op de sites ook eens aan het kijken naar velgen en spoilers... Ik wil een auto die tunebaar is Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

post maar meer fotos van je auto dan kunne we je sticker op je raam zien, ach bij de 1e keer moet het fout gaan is bij mij ook zo, ramen geblindeerd hbe ik bellen in, en me zonneband voor op me raam is deel van af gescheurd. ach ja je leerd er vanzelf van he

ik weet niet of er mensen in je buurt wonen die je willen helpen zal vast iemand bereid zijn hoor. we zijn er toch voor me kaar

en het is je 1e auto hoor die hoeft niet volledig uitgebouwd.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
dennis121
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 5 Oktober 2009
Posts: 290
Woonplaats: Emmercompascuum
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

tja.. als je zo'n sticker koopt bij een tuning/auto zaak kan je het er altijd op LATEN zetten..
kost je alleen beetje extra =p maar zou denk ik wel meevallen de kosten!!

Moet je ff een pic showen van je eigen plakwerk!! :O
_________________
VW polo 1.9 Diezelll! =D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou niet willen weten wat het kost. ik hbe is prijs opgave laten maken voor het blinderen van mijn ramen golf 3 (3 deurs) dit zou neerkomen op 240 euro dacht. das echt niet duur en dan zijn de achterste ramen 3% en de voorste ramen 60% of iig wat toegestaan is en je rkigjt certificaat er bij. is niet duur

maar zo stikker plakken heb puur met tijd te maken in garage. kost ze dnek ik een half uur dus al gauw 30 euro DENK IK HOOR WEET NIET MET ZEKERHEID
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Ayasha
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2010
Posts: 13
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Hihi, ik zal morgen bij daglicht eens foto's maken van hoe hij er inmiddels uit ziet. Op de foto die ik heb ziet het er heel netjes geplakt uit (dat heeft de eigenaar van de zaak gedaan) maar als ik daar een close up van had genomen zou je zien dat er best veel onregelmatigheden in zaten... Nu heeft zo'n mazda 121 ook een erg bolle ruit wat het plakken moeilijk maakte. Maar er zaten dus veel belletjes in en van die... Goh van die "barstjes".... (dus sticker die tegen elkaar opgeplakt zit ipv mooi plak tegen het raam) met gevolg dat, met deze fijne winter vol ijs en aangevroren ruiter, een van mijn vogeltjes gevleugelkapt is...

Zo zág hij er uit (van ver)
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs169.snc1/6329_137598628280_650488280_2308180_5286368_n.jpg

De rechter vogel is een stukje van zijn vleugel kwijt ondertussen. Maar ik moet morgen close-up foto's maken voor dat te laten zien...

Hihi, nee aan deze ga ik ook niet al te veel uitbouwen... Het ding is 13 jaar oud... en sowieso "leent" het model zich niet echt tot tunen vind ik. Maar als ik ooit een auto'tje heb dat wel mogelijkheden geeft ga ik daar wel van profiteren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 30 Jan 2010, 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

wel mooie sticker. zoiets is idd lastig plakken. en ruitenwisser er over??? zo ding plak je aan de binnekant van je auto eigleijk hoor.

en hasselt is beetje ver voor veel van ons denk ik om je te helpen. hihih kan je wel een auto liefhebster sturen uit dorpje daar maar of ze je kan helpen Razz

je 1e auto hoeft niet gelijk dikke tuning bak van een film te worden toch Smile
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB