Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Golf 3 verlagen (nu MET veerpootbrug+fotos)
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 14:42    Onderwerp: golf 3 verlagen (nu MET veerpootbrug+fotos) Reageer met quote

hmm volgens mij open ik weer is een topic heb er al best veel maar vooruit hihi

ik zou graag mijn golf 3 1.6cl willen verlagen. wat kan ik het beste doen en wat zijn zo beetje de prijzen. ik heb al veren gezien voor 80 euro maar dan kan je niet verder als 4 cm en krijgen je schokbrekers het zwaar te verduren dus dat is geen optie. ik zit nu te twijfelen tussen een vaste verlaging of een schroefset, de ene zegt dat schroefset beter is en de andere zegt vaste verlaging. alle bij kost het rond de 200 euro wil je een beetje goed set hebben. wat raden jullie aan om te kopen of juist helemaal niet te kopen. en wat kost zoiets om te monteren want dit kan ik zelf namelijk niet.

ben zelf even aan het zoeken geweest op www.carfantasy.nl

FK verlagingsset AKX VW Golf 3 10.93-97

http://www.carfantasy.nl/fk-verlagingsset-akx-vw-golf-1093-97-p-7120.html

FK verlagingsset High Tec VW Golf 3 10.93-97

http://www.carfantasy.nl/fk-verlagingsset-high-tec-vw-golf-1093-97-p-7672.html

FK verlagingsset Power High Tec VW Golf 3 zonder Variant 10.93-9

http://www.carfantasy.nl/fk-verlagingsset-power-high-tec-vw-golf-zonder-variant-1093-p-7235.html

alle veren en schokbrekers

http://www.carfantasy.nl/schokbrekersveren-volkswagen-golf-c-692_716_891.html[/b]
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen



Laatst aangepast door golf3driver op Do 4 Mrt 2010, 16:35, in toaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Voor een beetje schroefset ben je wel meer kwijt dan 200 euro..

Hier één die op jouw auto past (wel even controleren):

http://www.bkcustoms.nl/product_info.php?products_id=214&osCsid=42450a740e50e052f6b245fb97e31f52

Gaat tot een verlaging van 120mm Cool

Deze kost €369,-
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

je heb er genoeg voor minder geld hoor. het moet het wel waard zijn je heb ook sets van 8-900 euro maarja da hbe ik er niet voor over.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb mijn intraxx die was rond de 1000 euro maar ik wil je wel helpen met monteren hoor is op zich goed te doen (als je een schroefset neemt )
met alleen verlagingsveren heb je een verenspanner nodig en die heb ik niet
verlagen met veren of schroefset is persoonlijk en ook wat voor schroefset je neemt alleen hoogte stelbaar of ook de hardheid
mijne is niet instelbaar in hardheid en het zijn echt "stokjes" zo hard dus ik offer het gedeelte comfort totaal op
je moet alleen daarna wel zo snel mogelijk laten uitlijnen anders ga je echt banden vreten

nog vragen ik hoor ze graag Very Happy
ga nu de civic van me broer weer eens rijdend maken  Rolling Eyes
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 16:11    Onderwerp: Reageer met quote

zit te denken aan een vast set. dat kost minder en 40/40 is voor mij goed genoeg. als jij zou kunnen helpen met monteren zou ik daar blij mij zijn jij woont niet ver weg. uitlijnen laat ik doen in garage da kost nie zo veel Smile

zie nu dit schroefsetje

http://www.carfantasy.nl/fk-schroefset-ak-street-vw-golf-p-56182.html

http://www.carfantasy.nl/fk-ak-schroefset-vw-golf-3vento-0991-97-aanbieding-p-7819.html

bij de 1e staat niet hoeveel die verlaagd is maar de 2de is van 55 tot 85 mm instelbaar. is zo setje wat of is dit niks omdat het 250-280 euro kost das vergeleken de rest erg goed koop
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

Die heb ik ook al gezien.. zien er wel netjes uit.. ben alleen niet bekend met het merk.
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Vr 22 Jan 2010, 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

fk is in principe wel goed qua prijs kwaliteit verhouding. maar ik zou wel is wat revieuws willen lezen over dit product. ervaringen van andere. dit set is niet duur namelijk
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 23 Jan 2010, 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat je die revieuws eerder op een golf forum kan lezen  Wink
het merk fk zegt me wel wat maar verder geen ervaringen mee

wat ik wel het vreemde vind is dat ze het daar op de site nergens over garantie hebben

kijk ik heb bewust intraxx genomen ik bel die jongens op en voor 80 euro per veerpoot worden ze gereviseerd

en ik heb de set GRATIS laten nakijken op lekken ed

intraxx zit in nl dus makkelijk met service ed

als ik jouw was zou ik aan golf rijders vragen hoe en wat wel en niet aan te raden is

het is natuurlijk al een verschil als em verlaagd wil hebben of op het circuit wilt rijden
en montage is een paar uur werk als alle bouten los willen dus dat komt wel goed  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 23 Jan 2010, 11:47    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga straks is op het vw forum vragen over revieuws van dat fk set van  euro. dit is een mooie prijs en dat is me auto nog wel waard. en als jij dit kan monteren komen we daar wel over uit met een vergoeding of wat dan ook dat regelenen we wel
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Za 23 Jan 2010, 23:19    Onderwerp: Reageer met quote

daar komen we wel uit hoor ben de beroerdste niet  Very Happy
maar idd vragen hoe de set bevalt en niet onbelangrijk hoe deze gebruikt word als deze op het circuit word gebruikt is ie waarschijnlijk niet lekker voor op straat je mag wel een rondje op me intraxx rijden dan weet je waarom als ik op klinker rij dan moet je goed ontbeten hebben  Confused
dus je moet goed kijken waar JIJ em voor wilt gebruiken of ie daar voor geschikt is en dan hoor ik je wel  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 24 Jan 2010, 0:45    Onderwerp: Reageer met quote

huh ik had om kwart voor 1 toch bericht geplaatst hier dacht ik

noujaah ik zei dus

ik wil mijn auto nog wel normaal op de openbare weg gerbuiken en hoef niet te schrapen over de grond dus niet extreem laag en wil nog normaal drempels nemen. maar hoeft geen stuiterbak te worden. maar als je een schroef set niet op zijn laagst set is die toch ook minder stug. want dat set kan van 55-85 dus als je hem op 60 zet ofzo hou je nog een hoop over.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
AudioSystemRolla
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 24 Juni 2009
Posts: 1062
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 24 Jan 2010, 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

dat wil niet altijd zeggen dat ie soepeler word maar 55 is al een redelijke verlaging hoor
meet maar eens je voorbumper en dan 5,5 cm naar beneden  Wink
_________________
d(>_<)b #Scramble audio system does shake things up   #Scramble
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 24 Jan 2010, 11:37    Onderwerp: Reageer met quote

het belangrijkste is dat de wielkasten opgevuld worden dus ik moet daar ook even meten. en dan de bumper om te zien of ik nog wel drempels op kan.
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Zo 24 Jan 2010, 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

FK (en alle andere woeki woeki merken) is gewoon goedkoop spul en hoef je dus ook helemaal geen kwaliteit bij te verwachten. Persoonlijk zou ik nooit zoiets onder mijn wagens schroeven, ook niet voor de openbare weg. Liever iets langer doorsparen en meteen degelijk spul kopen, welke wel uitgebreid getest zijn voordat de producten in de schappen liggen.
Die schroefsetjes voor circa 300 euro is allemaal troep! Heeft weinig met demping te maken, is alleen voor de showoff figuren geschikt die zo laag mogelijk willen.

Maar hoeveel wil je eigenlijk verlagen? Als je niet al te laag wilt, dan zou ik gewoon voor een setje goede veren gaan.
Op de E30 heb ik bijvoorbeeld een setje H&R verlagingsveren liggen, met 35mm verlaging rondom. Dat is gewoon goed spul en dat setje koste mij toen circa 150 euro, na een paar maanden heb ik toen de dempers vervangen door Bilstein B8 en daar nooit spijt van gehad. Zijn eventueel nog iets betere setjes (denk aan Eibach/Intraxx) te krijgen die wat duurder zijn en ook iets mindere setjes (Apex/KW) die wat goedkoper zijn.
Dan is het ook niet persé noodzakelijk om je dempers gelijk te vervangen door verkorte, hoewel dat wel altijd beter is! Zou je de wagen nog lang rijden, kan je dan nog altijd een setje goede dempers monteren en geen woekie woekie.

Zou je toch voor een schroefsetjes willen gaan dan zit moet je toch denken aan een vanaf prijs rond de 700 euro denk ik...

Maar geloof me, een goed onderstel is zijn geld dubbel en dwars waard!! Een goed sturende wagen levert je veel meer rijplezier op dan één of andere stuiterbak.
_________________
BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
golf3driver
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 21 September 2009
Posts: 1596
Woonplaats: midden van NL
PostGeplaatst: Zo 24 Jan 2010, 13:06    Onderwerp: Reageer met quote

spurlie hier heb ik tenminste wat aan dank je wel. maar met veren kan je MAX 40 mm verlagen en daardoor gaan je schokbrekers dus ook naar de maan.

maar als ik jou hoor kan je dus beter een set schokbrekers en veren kopen.

ik wil er niet al te veel geld in steken het is me 1e auto en weet niet hoelang die nog mee gaat. maar wil wel nog comfort overhouden en geen stuiterbak hebben. hebben jullie mischien voorbeeld van setjes die ik zou kunnen nemen want zie door de bomen het bos eigelijk niet echt meer. alleen veren is denk ik geen optie omdat me schokbrekers dan naar de maan gaan dus beter alles in 1x doen denk ik dan. maar het moet geen set worden van 500 euro ofzo.

en wat kost het om zo set er op te zetten. want een schroefset kan soestercorrola nog doen maar veren niet want dan heb je een spanner nodig.

en wat zou het kosten bij garage om het er onder te laten zetten?
_________________
the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB