Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Laate start van orkaan seizoen het barst nu meteen goed los!

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Zo 16 Aug 2009, 0:20    Onderwerp: laate start van orkaan seizoen het barst nu meteen goed los! Reageer met quote

het orkaan seizoen is dit jaar erg laat begonnen begint van begin juni tot eind november.
maar moedernatuur is met de inhaal slag begonnen Sad
vanochtend de eerste tropische storm die ana heet nu nog geen 12 uur later nummer 2! bill genaamd.
anna stevend af op de florida keys het zuidelijkste puntje van florida.
en bill stevend nu recht af op heel florida.
verwacht wordt dat anna niet veel sterker zal worden dan een tropische storm, maar bill daar word van verwacht dat die woensdag uitgergoeit is tot een cat 2 en heeft de potentie om uit te groeien tot een heel zware orkaan.  Sad  nu vraag ik me af of het wel goed was dat el ninho dit jaar laat was  Confused

verwaching baan ana



baan bill



hier de tracking map



rood bruin en oranje betekend dat hij florida gaat raken blauw betekend hij mist florida net we zitten dan wel aan de verkeerde kant de rechter kant van een orkaan heeft de sterkste wind maar goed dan gaat het stormen en verder is het ok. en dat was voor ik het poste nu ik het gepost hebt is het plaatje al weer geupdate en ziet er nu een stuk erger uit Sad
aangezien een orkaan constand van richting veranderd heb je zo veel verschillende lijnen.

totaal overzicht van de orkanen




dit wil niet zeggen dat ze deze baan gaan volgen, orkanen veranderen van richting elke 5 minuten maar op dit moment  moeten je het serieus nemen en dat beteken WE HAVE INCOMMING en wel 2 achter elkaar  Mad

voor de duidelijk heid het begint met een tropische depressie, wordt het een tropische storm dan krijgt het een naam en van daar uit wordt het een cat 1,2,3,4,5

reken maar dat morgen er maar over een ding gepraat wordt en als florida maandag/dinsdag nog in de cone zit (het gebied tussen de 2 lijnen)
iedereen zich klaar gaat maken toeristen attracties zoals butterfly world miami zoo enz enz, ziet er naar uit dat we de hurricane shutters te voorschijn kunnen halen hoop niet dat die op orlando afstevend anders moet ik met mijn gebroken poot  toch naar florida toe
en het is zeer zeker niet te hopen dat ze beide zuid florida bereiken!  Shock  Crying or Very sad

hier een link naar de pagina van hurrice center en de verwachting
http://www.sun-sentinel.com/news/weather/hurricane/sfl-tropical-storm-ana-081509,0,7163205.story  Crying or Very sad
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jelle1982
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 April 2009
Posts: 647
Woonplaats: aalst, belgië
PostGeplaatst: Ma 17 Aug 2009, 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor het weerpraatje bunny  Wink  ben blij dat hij ver genoeg van ons wegblijft  Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB