Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Neon lichten

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wout
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 6 Juni 2004
Posts: 2
PostGeplaatst: Zo 6 Jun 2004, 14:40    Onderwerp: neon lichten Reageer met quote

hello

wil mij enkele neons in de auto zetten!! in de winkel hebben ze gezegt dat ik deze direct op batterij moet aansluiten!! maar heb er 6 en vind dat ik dan met ne hoop kabels rond mijn batterij zit!! hoe lossen jullie dit probleem op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Zo 6 Jun 2004, 15:07    Onderwerp: Reageer met quote

Beste wout ik meende deze post ook hier > http://www.cartuningforum.com/forum/viewtopic.php?t=400 tegen gekomen te zijn Wink . Gelieve niet dubbel te posten. Eén post wordt ook wel gezien door de mede forumbezoekers hoor Very Happy ! We gaan dus gewoon daar verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB