Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Golf 3 audio

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
benoit133
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 Maart 2009
Posts: 1
PostGeplaatst: Vr 20 Mrt 2009, 18:27    Onderwerp: Golf 3 audio Reageer met quote

Hey.
Ik heb sinds kort een golf 3 1900TD gekocht als eerste wagen nu wil ik mijn audio verbeteren.

Heb al een Pioneer cd unit geplaatst en zeer tevreden mee.

Ik zal binnenkort van een vriend een gemaakte hoedenplank voor golf 3 in MDF met sony xplod 200watt speakers kunnen overkopen voor een prijsje.

De vraag is hoe sluit ik dat het beste aan is het gewoon vanachter de cd unit onder het dashbord naar achteren of moet ik iets aansluiten op de accu (maar mits ik geen versterker gebruik zou alles simpelweg an de cd unit moeten angesloten zijn als ik het goed begrijp)?

Moet ik aan beide kanten van de wagen elk 1 draad leggen ( 1 voor rechtse speaker en 1 voor links)

Ben niet vanplan voor versterker te plaatsen meschien LATER..

En ik belde al naar een audio speeciaalzaak daar is het voor 2x5meter draad 25€  zag op een andere auto shop van eigen huismerk 2x5meter voor 8€  is het daarvoor slechte kwaliteit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB