Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Vraag van een beginner
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 1 Jul 2004, 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

Trouwes naar zondag weet ik wel wat voor kleur jou auto heeft, en sterker nog, iedereen kan t weer zien! Amai mn armpjes doen al pijn als ik eraan terug denk... Maximus jou auto aan t polijsten als n gek en Jesse broodjes aan t bunkeren Rolling Eyes
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 1 Jul 2004, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
Nope maar uni-color lak zal door n spuiter niet afgewerkt worden met n blanke laag over het algemeen, die lak heeft dat gewoonweg niet nodig. Smile

Dat vraag ik me nou eigenlijk net af...
Als ik iets spuit en niet afwerk met blanke lak is het supergevoelig voor krassen, voelt het wat ruw aan en is de glans ook niet optimaal.
Dus ik werk het altijd af met blanke lak ook al heb ik unicolor. Het geeft een mooi glanzend en glad resultaat (net als de rest van de auto!!), en geeft ook de nodige bescherming. En natuurlijk na het drogen meteen even een waslaagje erop!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 1 Jul 2004, 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Maar jij spuit ook niet als een professioneel spuitbedrijf maatje...

Daar gaat je hele wagen de oven in om de lak uit te laten harden, en worden er met andere componenten gespoten dan in zo'n spuitbussie zit waar jij mee spuit Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 1 Jul 2004, 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ja okee, maar volgens mij wordt door een professionele spuiter een unicolor toch ook met een beschermende laag afgewerkt hoor! Waarom denk je anders dat nieuwe lak de eerste tijd mooier blijft en gemakkelijker te poetsen is?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB