Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Universele uitlaat 206 gti

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jootn
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 2 Juli 2007
Posts: 10
Woonplaats: staden
PostGeplaatst: Zo 21 Sep 2008, 10:32    Onderwerp: universele uitlaat 206 gti Reageer met quote

hallo,
Ik heb zopas een nieuwe sporteinddemper van remus gestoken op men 206 gti. Ik had graag een sportieve sound gehad.
Maar die maakt echt geen sportgeluid Confused  Ongeveer hetzelfde als een originele uitlaat. Het gaat om de remus 95P. De looks staan me ook niet aan. Zit iets van 15 cm inwaars in men achterbumper.
Nu had ik de dag zelf nog een universele demper gehaald omdat ik echt een sportieve sound wens. Hem plaatsen zal geen probleem zijn (kameraad werkt als lasser in een inoxbedrijf  Smile )
Die universele demper kan je eigenlijk niet echt een 'demper' noemen, want je kan er dwars doorzien (zie pic) Dus als deze er nu op zit of niet, veel verschil kan dit toch niet maken?? Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zonder demper rijden  Laughing
Alleen heb ik altijd gehoord als je zonder demper rond tuft, of met enkele gaten in de uitlaat dat je wagen pk verlies heeft en een hoger verbruik.
Zal dit ook van toepassing zijn als die unversele demper eronder hangt?





Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RobinC
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 17 November 2008
Posts: 131
Woonplaats: België, Herne
PostGeplaatst: Ma 17 Nov 2008, 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

hey,
wel wat laat misschien is het te laat Razz
maar zo een uitlaat heeft wel verschil hoor, heb net 1 gezegd en eerst getest zonder en met demper heb je een sportiever geluid  Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB