Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Website

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marc_drenthe
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 13 Mei 2004
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2004, 9:48    Onderwerp: Website Reageer met quote

goeiendag allemaal ehm ik ben sindskort een website begonnen op internet en nu wou ik jullie mening vragen..wat jullie dusverre er van vinden...ik zou het zeer waarderen als jullie op mijn forum ff een paar goeie tips zou willen zetten en of eventueel zeggen hoe jullie graag willen wat er op komt te staan.... kwa pictures enzo.......
nogmaals ik zou het zeer waarderen want echt veel ervaring heb ik niet met websites maken heb er nog maar een paar gedaan.....
dus als jullie mij zouden willen helpen kom ik een heel eind want ik wil er voor zorgen dat het een goed bezochte site word heb ik mijn doel dan toch een beetje bereikt ofnie hehe...
Nah jah Bijvoorbaat dank..
Misschien zie ik jullie op m`n site op de chat misschien wie weet

mijn link is:http://www.topmodels-online.net/marc/

Greeeetttzzzzz Marc
_________________
check mijn website en laat via de forum weten wat je er van vind...geef dan ook een paar goeie tips om op mijn site te zetten vertel mij wat jullie willen zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2004, 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi en welkom op Car Tuning Forum! Wink

Je website ziet er goed uit! Als je het misschien wat kunt uitbreiden met foto's, of een systeem waarbij ook foto's van auto's van bezoekers erop geshowd kunnen worden trek je meestal wel wat volk. Ook wat algemene info en een up-to-date kalender van evenementen (en achteraf foto's) doet 't altijd wel erg goed!
Succes ermee!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Do 13 Mei 2004, 16:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit, maar dit is forum is bedoelt om jezelf voor te stellen en niet om een site te promoten Wink ! Heb je ff verplaatst van Wie is wie naar Tuning Talk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 17 Mei 2004, 0:07    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een lange weg te gaan met deze site... maar het begin is goed.

Haal wel even de standaard text van Samba van je voorpagina af, afwerking.
Ook je 'Shout It' venstertje verdient wat aandacht, zet het lettertype kleiner. Arial 8pt is een goede voor dergelijke schermpjes, zo voorkom je dat er horizontale scrolbalken komen en helpt de overzichtelijkheid van je site te verbeteren. Ook de achtergrond van die boxje zou ik in dezelfde kleur houden als de andere delen van de site.

Verder, keep up the good work. Blijf expirimenteren. De beste zijn spelenderwijs de beste geworden. Durf je creativiteit te gebruiken, maak veel backups, zodat als je iets verklooit je het meteen terug kunt zetten. Maar vooral spelen ermee. Op deze manier krijg je het beste inzicht erin.

Samba vind ik een goede keus, erg simpel in gebruik. Alleen, expirimenteer lekker ook met dingen zelf te maken. Koop je een boekje basic HTML ofzo en ga ermee knoeien, loop niet weg voor dingen die moeilijk uit zien, maar ga deze juist aan en stop niet voor je het voor elkaar heb. Hier leer je het meeste van. Zoek op internet, forum´s en info genoeg over dit onderwerp!

Suc6, Maximus Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB