Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Carbon stuur simoni racing

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mike ed9
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 17 Februari 2008
Posts: 519
PostGeplaatst: Za 31 Mei 2008, 16:27    Onderwerp: carbon stuur simoni racing Reageer met quote

te koop

s racing (simoni racing) carbon sportstuur..
inclusief CRX naaf.

het stuur is echt een kwestie van smaak, de 1 vind het spuuglelijk en de ander is er helemaal verliefd op Rolling Eyes  Laughing

veel mensen vragen mij hoe het nou stuurt.. nja ik het begin is het wennen, maar daarna merk je er niks meer van, het stuur houd vooral aan de zijkanten heerlijk vast.

ik heb even gezocht op internet, maar volgens mij is dit stuur niet meer nieuw te koop.. heb er ook nooit een ander mee gezien het is dus een vrij uniek stuur..

nieuwprijs varieert van 230 tot 320 euro







VRAAGprijs  incl CRX naaf is 180 euro
een goed bod is ook welkom
_________________

antigram schreef:
wat ben ik toch een deugniet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB