Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Autoradio...speelt wel af maar geen geluid

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mrsinstead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 22 Mei 2008, 19:42    Onderwerp: autoradio...speelt wel af maar geen geluid Reageer met quote

hey allemaal,

ik heb een astra uit 92....ja ja best hip.
Ik heb hem destijds gekocht met een phillips autoradio(zo één met alleen een cassetedinges en een radio), de dc 513 om precies te zijn. Naar mijn weten zijn dit de autoradio's die er in de fabriek al in worden gezet.

Ik heb deze radio toen vervangen voor een pioneer radio, weet zo het type niet meer. Deze radio werd vervolgens uit mijn auto gestolen en heb er toen weer een nieuwe ingezet, wederom een pioneer, de deh-p 40mp.

De eerste tijd gind het goed en alles werkte perfect, totdat op een dag ik gewoon aan het rijden was met een cd aan en ineens hield de muziek er mee op, de radio zelf bleef gewoon aan en je kon ook zien dat hij gewoon verder speelde alleen gaf hij geen geluid. Als ik hem toen aan en uit deed, deed hij het misschien weer voor zo'n 20 seconden en hield er toen vervolgens weer mee op. Maar nu doet hij helemaal niks meer, ik kan hem wel aan zetten en hij speelt ook wel af maar ik hoor niks.

Ik heb deze radio al naar pioneer opgestuurd en die hebben niks kunnen vinden, ook heb ik een pioneer radio van een collega geleend en daarbij doet hij het zelfde, speelt wel af maar geen geluid.

vaag toch?? en het rare van het verhaal is, is dat als ik die phillips radio er weer in zet dat alles het gewoon doet...

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

heeeeeeeeeeeeelp me  Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Do 22 Mei 2008, 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Wie ben jij?

Het wordt hier wel gewaardeerd als je je voorstelt voor je zomaar binnen komt vallen...
IRL stel je je immers ook voor alvorens je iemand een vraag stelt!?!

Toen je de Pioneer van die collega hebt geleend, heb je toen de verloopkabel
naar ISO over geprikt of heb je die kabel OOK mee vervangen?
Mijn gevoel zegt me dat er wat mis is met je speakers of hun aansluitingen;
heb je die kabel NIET omgewisseld dan kan je probleem dus gewoon in dat kabeltje zitten
en doet de originele radio het wel omdat die niet van dat kabeltje gebruik maakt...

Gebruik je nog de originele speakers of zijn die er ook nieuw in gezet?
Weet je de impedanties van die speakers?

Heb je ook al eens geprobeerd de Pioneer in een andere auto te hangen???
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB