Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Vr 18 Nov 2005, 19:27 Onderwerp: |
|
|
|
Heb ik al.
Maa tis niet dat ik perse gelijk wil hebben.
Een eend en een F1 zijn gewoon gelijk, zijn beide auto's. Dat je ze niet met mekaar kunt vergelijken ok. Maar neemt niet weg dat ze beide in de grondprincipes het zelfde werken. Hoe je het ook wil draaien. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Vr 18 Nov 2005, 23:32 Onderwerp: |
|
|
|
anders raak je een beetje off topic!!! _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 19 Nov 2005, 0:51 Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben al 2 pagina's kwijt waar 't hier over ging oorspronkelijk _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Zo 27 Nov 2005, 15:22 Onderwerp: |
|
|
|
over het verbeteren van luchttoevoer, en het ging over monopoint en multipoint injection, en toen ineens dat een f1 hetzelfde is als 2cv.
en tog denk ik dat een zundapp en een auto ook hetzelfde is. er zitten wielen onder hebben een motor en een stuur, nou wat zoek je nog meer aan overeenkomsten _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Zo 27 Nov 2005, 16:34 Onderwerp: |
|
|
|
Alert schreef: |
over het verbeteren van luchttoevoer, en het ging over monopoint en multipoint injection, en toen ineens dat een f1 hetzelfde is als 2cv.
en tog denk ik dat een zundapp en een auto ook hetzelfde is. er zitten wielen onder hebben een motor en een stuur, nou wat zoek je nog meer aan overeenkomsten |
Nette back-on-topic is dit Alert (althans het eerste gedeelte dan) , hier gaan we dan ook over verder. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 18:56 Onderwerp: |
|
|
|
oke laat ik dan maar ff een zetje in de richting doen, want is een luchthapper niet een ideale oplossing om frisse lucht zo dicht bij de motor te krijgen?? _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 19:03 Onderwerp: |
|
|
|
Lijkt me inderdaad een luchthappen óf een plaats regelrecht achter de bumper, denk ik dan. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 20:42 Onderwerp: |
|
|
|
je kunt natuurlijk ook een paddestoeltje boven je motorkap uit laten steken doen ze ook bij trekkers
_________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 20:55 Onderwerp: |
|
|
|
Heb bij getunede auto's ook al eens 'n paddestoeltje half door de motorkap heen zien steken, maar persoonlijk vind ik 't niet echt uitzien.
Denk dat de beste manier is om de weg zo kort mogelijk te houden, en direct voor het luchtfilter een effectieve luchthapper te bouwen.
Dat scheelt een bochtige weg langs een warm motorblok van de grill naar het inlaatspruitstuk. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 20:56 Onderwerp: |
|
|
|
tlijkt mij ook dikke lelijk maja je hebt van die mensen _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 20:59 Onderwerp: |
|
|
|
Die persoon had 't ook voor de functionaliteit gedaan, niet voor de show _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 21:29 Onderwerp: |
|
|
|
okej, is inderdaad belangrijke informatie _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| misterT Starting Member
| Geregistreerd op: 5 Juni 2006 | Posts: 66 | Woonplaats: hellevoetsluis |
|
Geplaatst: Wo 21 Jun 2006, 15:40 Onderwerp: |
|
|
|
ik ben ook van plan een cai te bouwen. waarschijnlijk met een green twister. heb een audi a3 1.8 turbo.
alleen mijn orginele filter zit met een flens aan de aanzuigbuis bevestigd. dus de hele buis moet vervangen worden. maar wat doe ik dan met de maf? op het filterhuis zelf zit ook een soort van sensor, maar ik weet niet waar die voor dient. |
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Wo 21 Jun 2006, 15:57 Onderwerp: |
|
|
|
focusR schreef: |
Alert schreef: |
....[b]over het verbeteren van luchttoevoer, en het ging over monopoint en multipoint injection[/b], en toen ineens dat een f1 hetzelfde is als 2cv. .....
|
Nette back-on-topic is dit Alert (althans het eerste gedeelte dan) , hier gaan we dan ook over verder. |
Geld dus ook hier! de vraag die je stelt heb je al elders staan misterT en gaat niet over de CAI zelf! |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Wo 21 Jun 2006, 15:58 Onderwerp: |
|
|
|
http://www.biesheuvel.nl/shop/cat/73/a3
koop daar een openluchtfilter...
is van pipercross...
zit alles bij wat je nodig hebt+een goede montagehandleiding+foto's voor iedere auto..
zowiezo die buis waar t in t begin over ging zit op veel auto's geeneens..
lucht is idd belangrijk..
maar heb je eenmaal meer lucht...moet je ook wat met je benzine doen he..dit wordt nogal over het hoofd gezien..
als je dus ook een andere benzinedrukregelaar/nog een benzinedrukregelaar gaat monteren zal je zien dat t aanpassen van je luchtinlaat nut heeft gehad(behalve de herrie) |
|
Naar boven |
|
|
|
|