Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| jonathan Starting Member
| Geregistreerd op: 1 Mei 2007 | Posts: 26 | Woonplaats: Diepenbeek (B) |
|
Geplaatst: Za 9 Feb 2008, 11:19 Onderwerp: een nissan 200 met een maximus erin |
|
|
|
In lanaken, zaterdag 9 februari 2007 omstreeks 11u30 in de buurt van Sparrendal
Heb niet mee gedaan aan een sprintje omdat ik wist dat het zinloos was aangezien max al flink aan zijn auto heeft gewerkt. Er eerst reed hij zo netjes 50... |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Za 9 Feb 2008, 19:24 Onderwerp: |
|
|
|
lol _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 12 Feb 2008, 12:46 Onderwerp: |
|
|
|
Klopt, dat was ik In Lanaken heb ik afgelopen zaterdag aan mn waggie gewerkt, paar stukjes roest weggeslepen en nieuwe stukjes ingelast + in de zink-spray gezet.
Was jij die zwarte MR2 die vrij kort achterop mij zat? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo 13 Feb 2008, 12:39 Onderwerp: |
|
|
|
Jep dat was ik met de MR2, zo dicht was het niet, maar je reed zo traag
Maar 156 pk is geen match om even een sprint te gaan doen, want ik wist als ik voorbij ging gaan dat jij ook even gas zou geven en dan kon ik weer netjes terug achter je gaan... |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Wo 13 Feb 2008, 19:08 Onderwerp: |
|
|
|
Niet geschoten is altijd mis toch?
Reed zo traag omdat ik lekker op mn gemakkie van t weer aan t genieten was, raampjes open, muziekje op, zonnetje door de raampies... heerlijk!
Had ik trouwens niet nog even gas gegeven op dat stuk? Dacht me te herinneren dat toen ik je in mn spiegels zag hangen ik hem even naar zn 2 had gegooid en even de 2 erdoor getrokken had... Was trouwens wel gewoon met de boostcontroller uit dus maar 0,7 bar aan druk. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo 13 Feb 2008, 21:22 Onderwerp: |
|
|
|
Was inderdaad lekker weer
Mja een auto die standaard 0-100 op 7 sec doet tegen eentje die er 8 sec voor nodig heeft, weet ik al dat het een verloren zaak is
In ieder geval ziet je auto er héél mooi uit, je hebt al goed werk geleverd. En het geluid is super. |
|
Naar boven |
|
|
| UndaGrwnD Junior Member
| Geregistreerd op: 11 December 2007 | Posts: 103 | |
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 12:57 Onderwerp: |
|
|
|
hehe 1 seconde verschil moet lukken als je op de juiste moment schakeld
lukte mij ook tegen een 2.5L audi _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 13:31 Onderwerp: |
|
|
|
Tegen een standaard model kan dat wel lukken, maar ik weet niet of je maximus zijn berichten al hebt gelezen over zijn auto
Maximus: hoelang doet jou auto over een sprintje van 0-100 km/u ? Ik weet wel dat het jou daar niet om te doen is maar ben toch wel nieuwsgierig.
Ik gok op 6 sec.
Waar was je in Lanaken aan je auto aan het werken ? |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 15:54 Onderwerp: |
|
|
|
0-100, poeh, geen idee, als mn motorsteunen en baksteunen vervangen zijn zou dat ruim onder de 6 seconde uit kunnen komen intussen. Op dit moment niet zo spannend, doordat de steunen van motor en bak te versleten zijn en de motor met bak in de lengte richting licht, kanteld de motor te veel wat snel schakelen in de hoge toeren zowat onmogelijk maakt. Maar ik zou zeggen, dat stukje wat je voor me reed was even van 50 tot 110, en toen ging ik weer van mn gas af, dan heb je een idee hoe hard het vooruit gaat op standaard boost (0,7 bar).
Was aan het werken bij familie, in notabene die straat waar je achter me zat _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 16:51 Onderwerp: |
|
|
|
jonathan schreef: |
Was inderdaad lekker weer
Mja een auto die standaard 0-100 op 7 sec doet tegen eentje die er 8 sec voor nodig heeft, weet ik al dat het een verloren zaak is
In ieder geval ziet je auto er héél mooi uit, je hebt al goed werk geleverd. En het geluid is super. |
Jup, daar heb je helemaal gelijk in! Gister ook bij maximus geweest (toen de FMIC al eens goed bekenen en daarna zijn we een stukkie rond gaan rijden met de SX. Vooral tunnels zijn leuk! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za 16 Feb 2008, 20:39 Onderwerp: |
|
|
|
Wat je daar deed had ik je nog wel net kunnen bijhouden met de MR2, dat kan 'ie nog wel, helemaal in 2de zelfs.
Maar jij hebt nog zo'n leuk knopje om aan te draaien om die 0.7 wat hoger te laten gaan neem ik aan
In ieder geval, dat geluid dat doet het hem wel. Die 0-100 tijd lijkt me onder de 7 seconden toch niet meer zo'n probleem. Vind 8 sec al best genoeg voor het normale rijden. Hernemingen zijn anders ook wel fijn als dat goed gaat. |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Ma 18 Feb 2008, 11:39 Onderwerp: |
|
|
|
We zullen ze eens naast elkaar zetten en dan houd ik mijn druk wel op 0,7... nu wordt ik nieuwsgierig! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 18 Feb 2008, 17:10 Onderwerp: |
|
|
|
Vrijdag avond a.s.?
Waarom vrijdag? Dat weet maximus (en 323Girl ook) wel! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| RoadKing Advanced Member
| Geregistreerd op: 19 Juli 2006 | Posts: 746 | Woonplaats: Bocholtz |
|
Geplaatst: Ma 18 Feb 2008, 18:56 Onderwerp: |
|
|
|
waarom vrijdag dan ? _________________ Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET
www.Elstars-Club.nl |
|
Naar boven |
|
|
| 323girl Junior Member
| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Ma 18 Feb 2008, 19:16 Onderwerp: |
|
|
|
Schijnbaar is het op vrijdag gezellig bij ons. Longbow is er niet weg te slaan, komt trouw iedere vrijdag weer Zou het voor ons zijn, top gear of gratis drank en eten
Ach het is altijd weer gezellig _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
|