Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Hulp bij het pimpen van mijn auto.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VonMaqster
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 31 Oktober 2006
Posts: 290
Woonplaats: Gorinchem
PostGeplaatst: Ma 17 Sep 2007, 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind je ideetjes ook echt hondsdom ... sorry dat ik het zeg


wat ik tevens ook wel even kwijt wil:

ik vind het corsatje er best wel netjes uitzien eigenlijk je rij er echt niet in voor *** !!

die link hier boven van die uitgebouwde, al zou ik moeten kiezen zou ik zeker die van jou nemen


maarja iets met een moh logo wil niemand natuurlijk.. army of "pep snuivende nazi's" hardcore   gaap
_________________
h0ph0p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Ma 17 Sep 2007, 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

kijk eens op www.autostyle.nl
of op www.nlpower.nl

voor 500 euro heb je al een nette bodykit hoor  Wink
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 17 Sep 2007, 22:47    Onderwerp: Reageer met quote

Heren, houden we het wel netjes alsjeblieft?

Respect voor elkaar en voor elkaars auto en/of smaak.

Als iemand iets ECHt doms doet dat onveilig is of kan zijn is het prima
als je daar in straffe bewoordingen op wijst, maar als iemand LMV's
wil wisselen voor staal met wieldoppen moet hij/zij dat zelf weten.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 17 Sep 2007, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

Steek dan nog liever met je geld de openhaard aan...

Just my 2 cents.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 18 Sep 2007, 18:25    Onderwerp: Reageer met quote

leuke auto maar idd waarom je velgen vervangen als die al mooi zijn!  een tippie nie doen kost je extra geld en zal er niet mooier op worden. als je passende velgen wilt hebben ik heb er nog wel vier wil ze wel ruilen tegen jou velgen Wink
dat geld kun je weer uitgeven aan een middendemper vervanger en einddemper.
dan een spoiler erbij en dan ben je wel al redelijk door je 500 euries heen hoor hebbie nog geen body kit of verlagings veren .dus ga eerst kijken wat je nu wilt en dan kijken wat het kost.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 20 Sep 2007, 16:30    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou idd gewoon rustig op je gemak zoeken en afwachten wat er te koop is via marktplaats of dergelijke sites. Je kunt soms echt geluk hebben en voor weinig geld een setje velgen kopen.

Maar wieldoppen zou ik iig ook nooit doen! De mijne had wieldoppen, het eerste wat gebeurde.......weg met die smerige billige wieldoppen en dikke velgen eronder Cool

Wel cool, ze zeggen dat vrouwen niks van autos weten, maar ik weet wel dat een wieldop niet op en velg kan en dat een velg hetzelfde is als een wiel Very Happy

No affense Wierie Wink

Maar kijk gewoon op je gemak, als je met en met iets aan je auto doet kun je er zeker wat moois van maken. Ik heb ook niet meteen al het geld om alles te doen, maar doe steeds weer iets eraan. Wel vond ik de velgen het belangrijkste! Dat maakt je auto vind ik dan  Wink
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 21 Sep 2007, 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Die zien we vast niet meer terug naar jullie warm onthaal voor deze newbee Wink

Mocht je wel nog terug komen, welkom Smile

Mijn advies, spaar niet uit aan velgen, ze maken of breken je auto. Ga naar de bandenboer en laat eens wat velgen voor je auto zetten, dat geeft je al een idee, dan n klein stukje naar beneden en je hebt n volledig andere wagen. Zelf zou ik niet té veel met chroom werken op zo'n kleine auto, maar dat is natuurijk smaak gebonden.

Voor de uitlaat, bij 323girls auto hebben we er niet voor gekozen een sportuitlaat te monteren vanwegen geluid, ze rijd elke dag met t autotje voor haar werk, dus zoals ie klinkt nu is prima. Voor de looks is er een sierstuk op de originele uitlaat gelast, dus niet prutserig bevestigd. Ze ging van 1 klein rietje naar 2 nette ronde RVS eindstukken. Erg netjes! Geluid zou je heel wat sportiever kunnen maken door een sportfilter te monteren, dan hoor je m lekker goed bij vol gas, en bij rustig rijden merk je niets, is ie gewoon lekker stil.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 21 Sep 2007, 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

Dude... z'n budget is €500... Daar koop je nog geen fatsoenlijke velgen met degelijke banden voor. We weten alletwee dat 323's velgen (& banden) en ook die van je neefje het dubbele kosten dan het budget van de TS, laat staan dat je de auto dan nog wil verlagen, andere uitlaat, sportfilter etc.

Enne, als jij op een dag tegen mij zou zeggen: 'Ik doe m'n velgen eraf, er komen stalen wielen met chrome wieldoppen onder!' zou ik toch ook raar staan te kijken, en het je adviseren niet te doen. Als iemand om advies vraagt geven wij dat. Soms is de TS er blij mee, soms niet. 'And that's the way the cookie crumbles!' Very Happy
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 22 Sep 2007, 4:37    Onderwerp: Reageer met quote

Om op die eerste zin in te gaan, dat hangt vnl. af van merk en maat. Die set op mijn wagen had ik voor minder dan 500 en dat was wel een koopje (2dehands), maar als je geduld hebt dan vind je die wel.

Maar feit is natuurlijk zeker dat dit een dure hobby is, en dat het vaak een betere zaak blijft door te sparen, de juiste keuzes te maken, en niet overhaast veel goedkope dingen erop zetten, want daar krijg je gegarandeerd spijt van.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Za 22 Sep 2007, 6:59    Onderwerp: Reageer met quote

koop wat kinderen Razz die maken wel iets moois van je auto alleen je hebt dan wel veel onderhoud.

maar sorry marijn, ik moet jesse ook gelijk geven, velgen vind je al voor onder de 500 euro als je maar goed blijft zoeken.
maar je hebt dan wel geen garantie of dat soort zooi.
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 22 Sep 2007, 11:03    Onderwerp: Reageer met quote

500 euro moet voor 2e hands velgen met goed zoeken best te doen zijn voor n corsa, tis niet alsof je 18 inch nodig gaat hebben. En wil ie liever alles nieuw en heeft ie niet genoeg geld dan moet ie maar doorsparen. Hij zou ook kunnen overwegen zn huidige velgen te laten verchromen allicht.

Verder ben ik t eens met het advies geen wieldoppen te nemen, maar die jongen komt net kijken hier dus wees een beetje voorzichtig met hoe je dat advies geeft. Een van de vaste kern weet dat we met woorden als 'malloot, dwaas e.d.' het niet beledigend bedoelen en dat we dat van elkaar kunnen hebben, een newbee weet dit niet. Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Za 22 Sep 2007, 11:48    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker vind je 2de hands velgen voor onder de €500, maar ook nette chrome velgen? Ik doelde namelijk op nieuwe velgen en nieuwe banden. Enne,,, wanneer heb ik 'malloot, dwaas e.d.' gezegd dan...?
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Za 22 Sep 2007, 12:10    Onderwerp: Reageer met quote

nu  Laughing

maar idd als je maar lang genoeg zoekt vind je al wel een paar aardige dingetjes op 2de hans. maar als ik van hem zou zijn zou ik nu rijtjes tinte. en nog paar deatils mss angel lights want de velgen zijn al vrij net. en dan doorsparen en later andere velgen.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB