Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Wat een kutland is dit toch eigenlijk...

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 10 Sep 2007, 14:44    Onderwerp: Wat een kutland is dit toch eigenlijk... Reageer met quote

Hen afgelopen week een kapotte computer gekregen van een klant, P4-tje, HDD van naar de knoppe, maar klant wilde er geen nieuwe HDD meer in, maar n hele nieuwe pc... dus ik denk, mooi, das leuk om een media center pc-tje van te maken! Smile

Ik vandaag naar het milieupark voor een kapotte CD speler, videorecorder, versterker of whatever, zodat ik de behuizing ervan kan gebruiken om daar mn PC in te bouwen, zo past het mooi bij de rest van mijn audio aparatuur.

Krijg ik daar te horen dat ik niks mag meenemen, alles uit die bak is voor de kringloopwinkel... wtf?? Confused Moet ik nu echt gaan betalen voor iemands anders troep?? Dus ik kom hier om afval te dumpen en ik moet dokken om t achter te laten, en nu wil ik eens wat uit zo'n bak halen en moet er opnieuw voor betaald worden? Wat zijn dit eigenlijk voor walgelijke praktijken... ik kom voor iets dat stuk is, en wordt doorgestuurd naar een kringloop toko waar ik moet betalen voor iemands afval, waar die ander voor heeft moeten betalen om het daar te mogen laten... fijne praktijken houd de overheid er op na zeg! Evil or Very Mad Vies hoere kutland...

Ik heb bedankt voor de eer iig, ik weiger te betalen voor iemands anders zn afval... waar notabene al aan verdient is omdat die man ervoor moest betalen om het achter te laten....
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Ma 10 Sep 2007, 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

das ook dubbelop
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Ma 10 Sep 2007, 15:31    Onderwerp: Reageer met quote

is in belgie ook zo hoor
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 10 Sep 2007, 23:01    Onderwerp: Reageer met quote

Bedenk me net... Ik moet ergens op zolder nog een oude CD speler hebben liggen, heb ik heel wat jaar geleden op de rommelmarkt gekocht voor iets van €5,- maar eigenlijk nooit gebruikt. Wat mij betreft mag je die wel gebruiken, áls het ding ook daadwerkelijk nog op zolder ligt, zal morgen middag eens kijken.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 11 Sep 2007, 8:49    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zou mooi zijn, kijk wel even naar de hoogte van het aparaat, een mega platte krijg ik t namelijk niet in Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Robkuh
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Juni 2007
Posts: 242
PostGeplaatst: Zo 16 Sep 2007, 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

wij mogen op het containerpark gwn alles mee pakken wat we willen voor carnaval nog ooit enkele dingen gaan halen   zelfs een volledige vloerbekleding  Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB