Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Autozetels verven met textielverf in spraybus. waar te koop.
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
denkertje
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 14 Augustus 2007
Posts: 66
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 11:15    Onderwerp: autozetels verven met textielverf in spraybus. waar te koop. Reageer met quote

Heeft tevens iemand ervaring met dergelijke producten.
Op de volgende site

http://www.fabricspraypaint.com/Default.asp?Folder=156&Name=_Upholstery_Fabric_Spray_Paint

kan je een video zien van een man die eenzetel verft op die manier. Er zin een aantal voorwarden (geen vuilafstodende stoffen zetels hebben,eerst eens testen op een stuk die je niet ziet,..) maar de resultaten lijken mij toch bevredigend om het eens te proberen in mijn laguna



Ik zou het in het zwart willen, dat lijkt me het meest passende kleur beschikbaar.
Kent er iemand een winkel in Belgi of nederland die iets gelijkaardigs verkoopt?
tx

ps: het stoffen gedeelte in mijn deuren zou ik dan ok in het zwart doen met hetzelfde product
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

Op zich erg interessant...
Heb het eens overwogen maar helaas nog geen ervaringen kunnen zien van mensen die het gedaan hebben, en liefst ervaringen op termijn. Ben gewoon bang dat het op korte termijn op een niet-gebruikt hoekje wel mooi blijft, maar op een stoel waar je paar keer per dag op en af gaat, soms met broeken met scherpe ritssluitingen en ruwe jeansstof, het na een paar maanden gewoon niks meer is...

Moest je andere ervaringen weten hoor ik het ook graag!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
denkertje
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 14 Augustus 2007
Posts: 66
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

tja, das een goede opmerking.
interessant omp weten is dat ik mss in mijn stoel dan eventueel zo'n massagehoes (of hoe dat ook mag noemen )zou plaatsen. (is meestal zwart en heeft zo'n rubberen bollen). dat zou mijn zetel dan toch al wat gespaard blijven . En ik zal bijna nooit passagiers mee hebben. Dus als het al niet erg slijtvast is dan zal het nog wel meevallen hoop ik.
ik weet dat autostyle zo'n product in hun gamma heeft maar ik heb al vaak gehoord dat hun producten geen r**t waard zjn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
schildpaddo
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 6 Augustus 2007
Posts: 105
Woonplaats: velden
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou gewoon meteen investeren in nieuwe stoelen als je het zitcomfort en styling wil verbeteren, op den duur zal je moeten blijven spuiten want zoals jesse al zei: het zal vast snel eraf slijten. dus ik zou eerder in gewoon nieuwe stoeltjes kopen
_________________
Making war for peace, is like f*cking for virginity
kleding maken de man, velgen maken de auto
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 14:49    Onderwerp: Reageer met quote

je kan het altijd proberen Very Happy
het is te koop bij elke autostyle dealer (motip geloof ik)
maar nieuwe stoelen is wel beter denk ik
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

en volgens mij ook een heel pak kostelijker. dus lijkt me mss wel de moeite om eens te proberen. lutk het niet oogt het vies gaat het af kan je nog steeds aannieuuw interieur denken;
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 15:59    Onderwerp: Reageer met quote

Compleet opnieuw bekleden zou ik best willen maar mij is 't gewoon de hoge kosten niet waard...
Als zo'n spuitbus goed werkt en duurzaam resultaat geeft wil ik het best proberen maar niet voordat ik het zeker weet. Niet dat ik straks met een verkloot interieur zit en vernieuwen ineens moet om het weer netjes te krijgen...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 16:03    Onderwerp: Reageer met quote

nja daarom is inderdaad het proberen waart maar niet als het niet noodzakelijk is.

en in het chterhoofd houden dat het 99% van de tijd niet zo simpel gaat als die man in het filmpje aantoont.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

Daarom heb ik 't idee ook laten varen, is al jaren geleden dat ik het overwoog...
't Gaat idd nooit zo mooi als in filmpjes en helaas kon niemand me echt resultaten laten zien... Had toen maar 1 man gereageerd maar dat was redelijk korte termijn dat 't gespoten was, 'n vrij makkelijke kleur (antraciet grijs) maar helaas geen foto's gezien.

Sja grijs lukt denk ik altijd wel, als 't echt mooi zwart of wit (wat ik wel zou willen) moet blijven ga je 't moeilijker hebben...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

vooral wit en dergelijke lichte kleuren baren me zorgen.

wit vlug vuil. => lijkt me niet dat de verf ook bestand is tegen de zovelen vloeistoggen en schoonmaakmiddelen dus hoe maak je dit dan terug proper.

volgens mij als het echt iets heel goed zou zijn dat het wel bekender en mer gebruikt zou zijn.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
denkertje
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 14 Augustus 2007
Posts: 66
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

maar wat kosten dan die zetels. Ik weet dat sportzetels voor vooraan ongeveer 150 euro per stuk kosten maar als ik de achterbank niet ind ezlfde stijl kan stoppen dan weet ik niet hoe ik dat kan doen. Ik bedoel maar, Ik zou het te gek vinden om tweedehands zetels te moeten kopen uit een andere laguna terwijl er aan de mijne eigelijk niks is. Ik vind gewoon de kleuren die gebruikt zijn heel lelijk. en de standaadovertrekhoezen ziten meestal niet strak en lijken heel slordig. En laten overtrekken kost me ook veel te veel. Verven was daarom de ideale oplossing.
Maar ik vermoed tevens dat ik wel drie a 4 van die autostyle spuitbussen zal moeten hebben en dan kom je ook al weer aan 80 euro.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

Overtrekhoezen vind ik in de meeste gevallen ook niks.
Als je tevreden bent met je stoelen zou ik ze fijn houden en 'n ander stofje overwegen, ga eens bij een stoffeerder een offerte vragen?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 22 Aug 2007, 23:07    Onderwerp: Reageer met quote

Zou dan toch gewoon een ander interieur op de kop tikken als 'k jou was. Uit een schadeauto of gewoon 2de hands op marktplaats. Als je het andere interieur erin hebt gebouwd gewoon je huidige interieur verkopen, simpel toch? Wink
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
denkertje
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 14 Augustus 2007
Posts: 66
PostGeplaatst: Do 23 Aug 2007, 2:57    Onderwerp: Reageer met quote

een ander interieur? van een andere laguna? Dat heeft toch weinig zin? Of bedoel je van een ander merk? lukt dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Do 23 Aug 2007, 7:45    Onderwerp: Reageer met quote

nja dat lukt maar dan moet je veelkans ook je rails vervangen. en je aansluitepunten.
maat van me heeft een porsche interieur in zen megane ingebouwd.
en achteraan een tt bank.
nu ja nu is de vraag ga je je auto verder uitbouwen??
dan is het mss tog wel een mogelijkheid om te proberen en te overwegen lukt het niet nieuw stof ofzo. aangezien het dan maar een kleine uitgave is maar die een wereld van verschil geeft aan je interieur.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB