Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 29 Aug 2007, 21:06 Onderwerp: |
|
|
|
Had t maar in real life gezien, de SX valt alles behalve mee kan ik je zeggen... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 7:46 Onderwerp: |
|
|
|
nja volgens mij in vergelijking met bv de nieuwe mercedes ml die een heel dashboard vol electische bedieningsknopjes navigatie standaard versterkers dolby suround 3 schermpjes etc... nog wel net iets meer kabels achter het dashboard heeft zitten.
heb bv al wel een 300zx opengehaald lijkt volgens mij onder het dashboard tog iet of wat op op jouw sx... _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 9:05 Onderwerp: |
|
|
|
Wagens zijn in dezelfde tijd ongeveer ontworpen door t zelfde merk, en veel onderdelen zijn ook uitwisselbaar. SX is alleen n kilotje of 400 lichter _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 9:59 Onderwerp: |
|
|
|
nja nadat ik daar met gereden heb wist ik waarom je wagen zo heilig voor je is.
heb al met meer wagens gereden met meer vermogen maar dan vrij nieuwe wagens. dan geeft die ZX tog een groter gevoel van kracht en een veel geiler geluid.
heb er hier ooit ngo eens foto's van gepost dacht ik. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 10:41 Onderwerp: |
|
|
|
Juh, aparte wagen...
Maar ga ns na wat n wagen die 400 kilo minder weegt doet met de motor van n ZX bijvoorbeeld... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 13:22 Onderwerp: |
|
|
|
hehe VET
heb er twee dagen achter elkaar met moeten rijden (voor te testen en hebben hier achter het werk zo een mooi breed rechtstuk waar niemand komt.
eerste dag regen. heeel rustig gereden minste aan de pedal komen en spinnen als gek. dan maar hopen op tweede dag mooi weer en jaja hoor _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Do 30 Aug 2007, 23:44 Onderwerp: |
|
|
|
Aan de ene kant zeg ik: vette s**t!
Aan de andere kant: ... dus zo ga je met de auto's van klanten om? _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Vr 31 Aug 2007, 7:48 Onderwerp: |
|
|
|
hoe bedoel je ga je zo met klanten hun wagens om.
ten eerste hij is eerst mooi warm gereden heb de motor mooi na laten draaien voor dat ik hem uit zetten. (doe ik dus altijd)
en het is nu eenmaal zo dat de meeste storingen pas boven komen bij hoge toeren dus heb ik twee mogelijk heden owel kan ik doen zoals de vorige technieker . motor in gang zetten in de garage en direct beginnen gassen in hoge toeren om storingen te merken...
trouwens ben zeker ook niet volle speed gegaan hoor. gewoon even doorgetrokken klant heeft het liever zo lijkt me als dat hij twee keer moet binnenkomen.. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Robkuh Junior Member
| Geregistreerd op: 2 Juni 2007 | Posts: 242 | |
|
Geplaatst: Zo 2 Sep 2007, 11:01 Onderwerp: |
|
|
|
RoadKing schreef: |
maar ook over die kabels
en dat zijn tenminste nog ouwe bakken.
ik denk dat als je zo'n gloednieuwe bak met meer vuurvliegjes dan pk's hebt dan heb je er toch wel een paar kilometers kabels in zitten. |
ik denk dat je zal verschieten hoor in de nieuwste autos zitten ze met het can bus systeem om gegevens te transporteren dit is met glasvezel kabels of iets in die aard en hiermee doen ze het aantal draden afnemen in een wagen
nouw ja die les dak is heb op gelet int school |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Zo 2 Sep 2007, 16:13 Onderwerp: |
|
|
|
inderdaad de hoeveelheid kabels word gecompenseert door canbus... zo heb je high-low van high can
en high-low van high can
en glasvezel word ook meer en meer gebruikt.
daar tegenoverstaande dat er wel een heel hoop nieuwe technische snufjes bij komt dus hoeveelheid gaat terug omhoog. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Zo 2 Sep 2007, 17:16 Onderwerp: |
|
|
|
En je kunt bijna niets meer zelf met CAN-bus...
Voor het aansluiten van een trekhaak heb je zelfs
alweer een interface nodig op sommige wagens _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Zo 2 Sep 2007, 17:31 Onderwerp: |
|
|
|
idd. en die interfaces zijn niet van de goedkoopste. wel handige dingetjes hoor.
glasvezel is nog erger hier KAN je gewoon niets doen. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
|
|