Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Het ''Shout it out'' topic
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schildpaddo
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 6 Augustus 2007
Posts: 105
Woonplaats: velden
PostGeplaatst: Do 9 Aug 2007, 19:02    Onderwerp: Het ''Shout it out'' topic Reageer met quote

nou 'k heb weer eens niets te doen dus begin ik even een nieuw onderwerp. Gooi het eruit! hoe was je dag! vertel hoe slecht of goed je dag was. maar hou het netjes.

laat ik even de aftrap nemen: vandaag echt vet slechte dag, alleen maar regen. 's ochtends om 6 uur werken, 's middag rond half 1 ;een kansloos broertje die de hele tent door liep te stuiteren met zijn adhd en alleen maar achterlijke en domme vragen stelde. Stan (pindahead) is nog langs geweest (enigste beetje lichtpuntje van de dag), bijna de hele middag Project Gotham Racing op de Xbox 360 gespeeld Rolling Eyes . en nu 's avonds verveling heerst!

nou jullie, stort jullie hartem uit ! (leuke dingen mogen ook )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 9 Aug 2007, 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ok ik schreeuw t uit:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Pokke forum.

zo.. dat lucht op.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Do 9 Aug 2007, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Bijna vakantie!!! Nog 7,5 uurtjes werken en ik hoef 9 dagen niet naar Breda!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Do 9 Aug 2007, 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

lol gaan idee dat dat in breda was, waar ergens??

mijn dag was zwaar en lang, maar ik kon wel lekker verder met kleppendeksel
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 3:51    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje saaie dag geweest hier...

Uitgeslapen, en niet zo heel veel gedaan vandaag... Beetje aan 'n kapotte pc gesleuteld eerst die gefixt en opnieuw geďnstalleerd moet worden... Later in de avond 't probleempje met het trage laden van de indexpage van 't forum gefixt (bedoelde je dat misschien Max?) op alle forums die 'k beheer, en vannacht nog 'n beetje zitten gamen... Laughing

Ach, daar hebben we vakantie voor Cool
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
collie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 1 Juni 2005
Posts: 547
Woonplaats: Puth
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 6:35    Onderwerp: Reageer met quote

Gister de hele dag gewerkt en kon me hoofd er niet bij houden omda ik een date had s'avonds  Very Happy  We waren lekker gaan uiteten en daarna bij haar filmpje gekeken... Maar dat is helemaal goedgekomen.. nu eerst nog een paar uurtjes werken en dan lekekr weekend Laughing
_________________
Life's a game.... Play it!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 7:42    Onderwerp: Reageer met quote

whooooooooooooohooooooooooooooooo

gistere rustig dagje gehad. uitgeweest s'avonds vandaag gaat het van het zelfde zijn. opstaan werken lopen uitgaan slapen...
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
peet84
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Juli 2007
Posts: 307
Woonplaats: maassluis
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 8:15    Onderwerp: Reageer met quote

lekker aan het klussen  alles onder het verf  lekker kliederen Very Happy  Very Happy  Very Happy

en lekker even niet aan de auto doen
_________________
Bandit 4 project

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 12:28    Onderwerp: Reageer met quote

antigram schreef:
lol gaan idee dat dat in breda was, waar ergens?

Industrieterrein Moleneind (aka Takkebijsters).

Jesse schreef:
probleempje met het trage laden van de indexpage van 't forum gefixt

Ah, dat lag dus TOCH niet aan mij Razz

Nog 2,5 uur en ik heb vakantie! Net gehoord dat als ik wil ik ook
TWEE weken mag nemen ipv 1 week... Misschien doe ik dat wel ook Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

goddamit aaaahhhrg, ben ik net klaar met het kleppendeksel, valt er iets op en neemt het een stukje verf mee  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

Tijd terug een belachelijke dag gehad... Ik wilde mn auto eens poetsen, en bij mij betekent dat een ritje naar de wasstraat. Mensen die mij kennen weten dat ik zélden naar de wasstraat ga dus dat maakt het nog eens 10x erger...

Stop 's middags in de auto, opweg naar een IMO wasstraat in Heerlen, best een dure, maar wel een erg goede wasstraat(keten). Eenmaal daar aangekomen was t opmerkelijk rustig... 'Gesloten wegens onderhoud' stond er met grote letters tegen de zijkant aan geplakt. 'Mooi' dacht ik, 'helemaal voor niets gereden'.

Maargoed, ik weer in de auto op weg naar Brunssum, waar ook een IMO wasstraat ligt, maar in Brunssum is er dus een tankstation bij ipv alleen een losstaande wasstraat zoals in Heerlen. Ik kom daar aan... En ja hoor, 'Gesloten wegens onderhoud' ook hier tegen de wasstraat geplakt. Dus ik naar binnen, tankstation in, en vragen of álle IMO's gesloten zijn of puur toeval. Bleek puur toeval te zijn dat beide IMO's tegelijk onderhoud nodig hadden.

Terug de auto in, 'dan maar zelf poetsen' dacht ik met tegenzin, dus opweg naar mn pa's huis. Eenmaal daar sopje gemaakt, waterslang erbij etc etc. Auto natgespoten, helemaal in een soppie gezet, en afspoelen maar... Nu moet je direct na het afspoelen de auto afzemen, anders droogt 't water op en heb je een en al vlekken op je auto, daarnaast was 't nog een warme zonnige dag ook, dus moest snel gaan zemen. Maar met dat ik de waterspuit dicht draai hoor ik ergens water kletteren. Was de waterslang midden in mn pa's garage gescheurd, waterval tot aan het plafond het gevolg. Dus ik meteen de kraan dicht gedraaid, en dingen zoals de fietsen etc beetje afdrogen. Kom ik buiten, auto helemaal onder de opgedroogde water vlekken...

Dat was echt de druppel voor mij. Schijt erop, dan maar geen schone auto! Heb die dag niet eens meer gepoogd om mn auto schoon te krijgen, ben maar een andere keer door een andere wasstraat gereden. Evil or Very Mad
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 10 Aug 2007, 18:04    Onderwerp: Reageer met quote

Murcielaygo schreef:
Ah, dat lag dus TOCH niet aan mij Razz

Nee... Ik had een scriptje geďnstalleerd dat aan admins op de indexpage laat zien of de phpbb versie nog up to date is (standaard zit dat enkel in adminpanel). Dat scriptje moet dus verbinding maken met de phpbb server en die wil er nogal eens uit liggen, en dan trad dit probleem op (script probeert tot een timeout).
Hoewel de weergave beperkt was tot enkel admins was ik dat vergeten toe te passen op de rest van het script, waar die verbinding gemaakt wordt Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
schildpaddo
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 6 Augustus 2007
Posts: 105
Woonplaats: velden
PostGeplaatst: Ma 13 Aug 2007, 16:29    Onderwerp: Reageer met quote

ben net terug van zuid-duitsland, we zijn op de motor (een Honda Goldwing 1200, die van ons hadden we alleen op de heen en terug reis een karretje, tussendoor gewoon op de camping laten staan) daar 4 dagen wezen touren in de buurt van de nurnburgring, op zondag kwamen we echt alleen maar ferarri's porsche's, astom martin's, lotussen masserati's donkervoortjes en als het een bmw of iets anders was was het wel of zo'n oude GT wagen of een ander zeer snel exemplaar. Heel veel bochtige wegen daar. echt mega - veel motoren daar langs zien jakkeren. allemaal sportmotoren ( en wij op onze tourmotor  Sad ) echt geweldig daar, ze zagen dat wij daar niet bekent waren, wij hielden ze best een beetje bij, hun allemaal duimpje omhoog. op 1 zo'n smalle weg reden ongeverr 8 motoren achter een duitser die echt niet doorreed op zo'n smalle (zeer) bochtige weg, konden we eindelijk inhalen, want hij liet ons er echt niet door. allemaal middelvingertje omhoog en wegperen. maar als je als auto-mobilist netjes aan de kant ging werd er best aardig tegen je gedaan. al met al zeer geslaagd. owhja we hebben ook  nog 2 Duisters hard gedist. die reden op van die hele snelle sport-motoren en die woonden daar dus wisten alle bochten en wij haalden ze in de bocht in met onze motor waar een aanhangertje achter hing in.  Cool
_________________
Making war for peace, is like f*cking for virginity
kleding maken de man, velgen maken de auto
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Ma 13 Aug 2007, 16:38    Onderwerp: Reageer met quote

schildpaddo schreef:
owhja we hebben ook  nog 2 Duisters hard gedist. die reden op van die hele snelle sport-motoren en die woonden daar dus wisten alle bochten en wij haalden ze in de bocht in met onze motor waar een aanhangertje achter hing in.  Cool


euhmzz.. kan je aan de nummerplaat van een moto zien of ze daar wonen..

en dan nog die motors zullen wel niet doorgereden hebben en her is niet omdat je iemand voorbij gaat dat hij daar dan ook van baalt mss kent hij die weg en weet hij dat het daar veradelijk is of veel controle ...
denk niet dat hij een man met een goldwing en aanhangwagen echt gaat uitdagen voor te racen.. voor de rest goed te horen dat je een fijn weekend hebt gehad
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
schildpaddo
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 6 Augustus 2007
Posts: 105
Woonplaats: velden
PostGeplaatst: Ma 13 Aug 2007, 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

de motoren daar hebben dezelfde nr platen als op auto's dus je kan zien waar ze vandaan kwamen en over die inhaal actie: 't blijft knap lullig voor 'm
_________________
Making war for peace, is like f*cking for virginity
kleding maken de man, velgen maken de auto
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 1 van 45

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB