Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Potentiële 'EuroProjectz' Astra
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gespot!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 15 Aug 2007, 18:48    Onderwerp: Reageer met quote

Alleen is het gewoon niet wat ik in een club zou zoeken. Een prijs winnen op een show zou ik al leuk genoeg vinden.
Een club wil ik op de eerste plaats bij zijn om bij een leuke groep mensen te zijn en ideeën uit te wisselen, en elkaars (uiteenlopende!) projecten te zien opbouwen en over te discussiëren. En gewoon voor een gezellige sfeer. Niet enkel om tussen een groep auto's te zitten die volgens regels zijn opgebouwd en waar het minder om de mensen erachter gaat.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Robkuh
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Juni 2007
Posts: 242
PostGeplaatst: Wo 15 Aug 2007, 18:57    Onderwerp: Reageer met quote

idem hier jesse kvin het er gwn over gaan ze zien je meer als nummer aleje voor je auto en het is gwn het moet om er bij te komen


als je hem gewoon al zelf had uitgebouwd en ze vragen je ist idd leuk maar as je het moet doen om in DE club te bleanden vind ik het maar nix

je auto is en blijft iets unieks en de regels beperken je ter in
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 15 Aug 2007, 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

Precies, en een club moet voor mij een gezellig en sociaal gebeuren blijven Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ChunKi
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Augustus 2007
Posts: 15
PostGeplaatst: Do 16 Aug 2007, 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

lol, erg uit de hand gelopen topic hier Razz

Maar alé, ieder zo z'n eigen ding/keuzes eh en daarnaast denk ik dat jullie het gehele forum eens moeten doorbladeren van EP en niet alleen de richtlijnen lezen maar het hele concept van EP. Heb het idee dat jullie het enkel zien als een 'clubje' terwijl dat juist niet is...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 16 Aug 2007, 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

Dat het dat niet is was me al duidelijk toen gepost werd dat over hun "merknaam" zo moeilijk gedaan kon worden... Zoals eerder gezegd doet dat vermoeden dat het om geld draait (correct me if I'm wrong, maar waarom zijn ze anders zo streng op selectie?). En daar zit ik gewoon ook niet echt op te wachten.

Maar wat het precies is weet ik helemaal niet...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ChunKi
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Augustus 2007
Posts: 15
PostGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 0:05    Onderwerp: Reageer met quote

USA

Quote:

EuroProjektz was founded years ago by Manu Gill of Fremont, California. Manu (who then owned a Jet black 99 328i, and was one of the first people to own an E46 car) and a friend were tired of there not being proper representation of the Euro scene, and decided to found a car club that properly represented the European tuning scene both on the show circuit and on the streets. They wanted to be "the people's champion" so to speak, and thus chose comprise themselves of members who were friendly and openminded. Manu has told me that members are selected not only by their car, but also largely by their personality and attitude towards the show scene. Europrojektz coordinators want members who will be happy to help people modify their cars, not members who will brag "this is custom, it took a lot of time and money to build, good luck building a car like this."

Anyways, Europrojektz spread rapidly from Northern California, especially as Manu attended a university in Southern California - during which time he was working for Supreme Power Parts in Placentia, CA. As the team gained a reputation and subsequent recognition, chapters began to spring up all over the country and eventually all over the world. Indeed, the team also began accumulating connections and sponsors such as SPP, DPE, VF-Engineering, etc.

Today, Europrojektz is by far one of the most respected and renowned teams in the entire European tuning scene. With highly modified and increasingly artistic cars from Audi, BMW, VW, Mercedes, Porsche, and Ferrari, Europrojektz has something for everyone, and is always at the cutting edge. From countless magazine features to numerous trophies, Europrojektz has been a huge success and is a team that many look up to. It still, however, remains true to its origin, and goes by it's two mottos - "The People's Champion," and "The strong move quiet, the weak start riots."



Belgische Chapter


Quote:

EuroProjektz is geen klassieke tuningclub, zoals er zoveel zijn in België en Europa.
Wie of wat zijn we dan wel? EuroProjektz is een groep auto-eigenaars, die actief meehelpt om kwaliteit tuning te promoten. De EuroProjektz-leden doen dit door EuroProjektz in een positief daglicht te stellen, door hun Europese wagen uit te bouwen volgens de EuroProjektz- normen en -waarden en door het typische EuroProjektz-logo op de voorruit van hun wagen te kleven.

EuroProjektz is dus geen echte club. EuroProjektz is een doelstelling, een filosofie.
Europrojektz is wereldwijd verspreid en heeft afdelingen in verschillende landen. Elk van die afdelingen probeert die doelstelling in het gebied waar ze actief zijn, te realiseren.
EuroProjektz wordt door de leden beschouwd als een kwaliteitskeurmerk voor Europese showwagens. De EuroProjektz-zonneband is in die optiek een garantie dat de wagen een "state of the art" showwagen is, die met zorg en oog voor detail is samengesteld. Originaliteit en kwaliteit zijn doelen op zich en de wagen voldoet aan de strengste kwaliteit en veiligheidseisen.

EuroProjektz is geslaagd wanneer de neutrale kijker het EuroProjektz-logo onmiddellijk herkent, en wanneer hij de wagen met dit logo kan associëren met de doelstellingen die EuroProjektz wil uitdragen.



Sorry voor de lappen tekst/spam, maar dat was het gemakkelijkst voor mij natuurlijk...copy pasten  Laughing

Het komt er dus op neer dat EP in de USA is gestart, om de Europese Tuningscene te promoten, omdat het daar niet HOT was. Na een x aantal jaren is het dus uitgegroeid tot een succesvol 'team / organisatie' met 'aanzien'. Daarnaast staat EP ook voor kwaliteit...dus afwerking en exclusiviteit is 'alles'. Dat willen ze zo houden en ook blijven promoten, vandaar de strenge richtlijnen en toelatingseisen.

Ik heb eigenlijk alleen maar lof voor de EP members. Bij 9 van de 10 uitgebouwde auto's wat ik op fora/meetings/events zie is kwaliteit, afwerking en exclusiviteit ver te zoeken.

Mijne is ook bij lange niet perfect, geef ik gerust toe...

Verder geen offense naar anderen enzo, 'tuning' is nou eenmaal een dure hobby en niet iedereen heeft het vermogen om voor kwaliteit, afwerking en exclusiviteit te kiezen.

Hoe dan ook, jullie zijn vrij om te denken wat jullie willen...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt helemaal wat je zegt, en dit geeft al een stuk duidelijker beeld.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 12:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik vin toch dat chunki's auto EP materiaal is  Very Happy
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

Need i say more? Wink  Razz
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ChunKi
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Augustus 2007
Posts: 15
PostGeplaatst: Vr 17 Aug 2007, 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

Embarassed thnx, dat vind ik serieus cool om te horen  Cool
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Za 18 Aug 2007, 13:26    Onderwerp: Reageer met quote

nja maar heb ergens gehoord dat je binnenkant gewoon origineel is. kan ik eigenlijk moeilijk geloven??
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ChunKi
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Augustus 2007
Posts: 15
PostGeplaatst: Za 18 Aug 2007, 17:18    Onderwerp: Reageer met quote

Mis enkel leder interieur eigenlijk en ice in de koffer. ICE had ik eigenlijk dit jaar op de planning staan, maar door een onverwachte  dure aankoop beide dingen opgeschoven naar volgend jaar.

Maar interieur is niet standaard...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 18 Aug 2007, 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je niet wat meer foto's? Very Happy
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ChunKi
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 10 Augustus 2007
Posts: 15
PostGeplaatst: Za 18 Aug 2007, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Nope...op het moment enkel de foto's wat op mijn 'website' staan  Embarassed
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Zo 19 Aug 2007, 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

en die is...
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gespot! Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB