Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Interesse in een Car Tuning Forum agregaat?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 16 Jul 2007, 23:38    Onderwerp: Interesse in een Car Tuning Forum agregaat? Reageer met quote

Naar aanleiding van het hele gebeuren over agregaten in het ITW topic, ben ik even gaan zoeken naar agregaten. Ik heb een leuke goedkope gevonden op een of andere legersite... 1.2kW, één 220V aansluiting en €165, nieuw. 1.2kW is momenteel ook meer dan genoeg voor ons.
linkje

Op marktplaats heb ik ook een mooie gevonden, 2.8kW verdeeld over 2x 230V aansluitingen en een 12VDC aansluiting. Ook nieuw, voor €249. Deze kost wel een stuk meer dan de andere, maar is ook een beetje naar de toekomst kijkend, áls we ooit meer stroom nodig hebben is dat er al.
linkje

Nu is de vraag, wie is allemaal bereid om (vrijwillig!) een bijdrage te leveren voor aankoop van een generator/agregaat? Stel, 10 mensen stemmen in om mee te betalen kost de ene €24,90 p.p. en de andere slechts €16,50 p.p. Persoonlijk ben ik wel bereid om 25 euro neer te leggen voor wat stroom.

Áls we het doen zou er een discussie kunnen komen over 'bij wie komt de generator te staan?' en 'mag ik hem niet voor privedoeleinden gebruiken?' Bij voorbaat hier al het antwoord. Áls het doorgaat, komt de generator bij één van de 3 meeting team members te staan en zal deze absoluut niet gebruikt worden voor privegebruik, alleen bij een gelegenheid van Car Tuning Forum zelf (zoals o.a. events als ITW, FTW etc.)

Hoe denken jullie erover?
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 17 Jul 2007, 1:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het grootste punt het eigendom zal zijn. Het ding kan geen eigendom van Car Tuning Forum zijn officieel, maar van wie is die dan wel als iedereen eraan meebetaald?
Ik ben er persoonlijk bang voor dat dit ooit nog eens een probleem kan worden, en mensen die eraan meebetaald hebben er gewoon recht op menen te hebben.

Gezien wij geen officiële club zijn en het ook niet zullen worden is het misschien nog het verstandigst als het Meeting Team hem aanschaft en de kosten deelt, om vervolgens op evenementen een kleine bijdrage te vragen aan ieder die er gebruik van wenst te maken. Vergeet niet dat je met aanschaf alleen er nog niet bent. Dat ding zuipt benzine, en het is een motor en zal dus ook onderhouden moeten worden.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Di 17 Jul 2007, 8:55    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb dr toevaliig een gezien in de makro folder voor 199,-
2300 watt - 6,5 pk
tankinhoud = 10 liter
type = LoadUp LB 1300
piekstroom = 2800 watt
1 cilinder luchtgekoelde 4 takt motor
brandstof = loodvrije benzine
2 jaar garantie.
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Di 17 Jul 2007, 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

als jullie als meeting team is gaan overleggen wat jullie bedrag is, kan ik wel wat regelen. we hebben namelijk in eigen bedrijf in ijzerwaren elektrich gereedschap etc. ik kan even de boeken doorsnuffelen dan.
ik hoort het wel.

(ps als iemand ooit machines nodig heeft, makita, festool etc, ik hoor het wel en maken een mooie prijs Laughing )
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Di 17 Jul 2007, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

oh ja,  www.koelemij.nl
kan je meteen vergelijken wat je bij ons kwijt bent in vergelijking met de gammel Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Di 17 Jul 2007, 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

voor mij hoeft het niet. Gewoon omdat ik al voorzien ben van een generator en die voor mijn doeleinden sterk genoeg is.

Dat ding heb ik overigens ooit eens voor €80 op ebay gekocht (incl verzendkosten), geen slechte investering lijkt me Wink
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB