Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

RC Powers Colt

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Zo 1 Jul 2007, 14:17    Onderwerp: RC Powers Colt Reageer met quote

Nou ik ben er weer na een tijd afwezig te zijn geweest, beetje klote periode gehad.
Zelfs getwijfeld om de Colt te verkopen, maar achteraf gezien heb ik dit gelukkig maar niet gedaan. Heb er voor gekozen om er een showauto van te gaan bouwen.

Dus dat is nu in volle gang. Sinds dat ik hem heb is er echt al veel aan gedaan, teveel om op te noemen. De grootste veranderingen zijn volledig open uitlaatsysteem, Koni race onderstel, eigen gemaakte bumpers, andere velgen en banden, ruiten geblindeerd, interieur gestript, audio ingebouwd, veerpootbrug en open luchtfilter gemaakt en nog veel meer.

Goed toen was het tijd voor een stapje verder. Ik wilde er echt een showauto van maken en wilde eerst de buitenkant aanpakken. Dus nu staat de auto al een aantal weken bij de spuiter.
Andere motorkap komt erop, unieke bodykit die we helemaal zelg aanpassen, en de hele auto word strakgemaakt (ruitenwissers, ruitensproeiers, antenne, sloten, booskijkers, mistlichten achter en voor, stootstrips etcetrera), de wielkassen worden omgerold.
De velgen en de auto worden in een unieke kleur.

Ik heb hieronder even een overzicht voor jullie:
18 juni:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4JOKR7CL
25 juni:
http://www.mijnalbum.nl/Album=D3K3H8NI
27 juni:
http://www.mijnalbum.nl/Album=M7PVXPYQ
30 juni:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TM8YUQA7

Dit is dus hoever het er nu bijstaat.
Morgen word er begonnen met de bumpers flink aan te passen, die kun je daarna ook niet meer terug herkennen.
Morgen gaat de auto al helemaal in de grondverf en de bumpers moeten ook snel klaar zijn, dan kunnen die gelijk mee.
En als alles lekker verloopt, dan word de auto aankomende week gespoten. Dan gaat het dus snel.

Daarna is het weer opbouwen enzo, want het weekend van 21/22 juli heb ik 2 grote meetings. Tevens de primeur van de auto.

Dan ook maar gelijk mijn plannen voor als ik me auto weer terug heb.

Ik wil eerst het interieur gaan verbouwen. Hier komen ten eerste 2 mooie kuipjes in met 3-punts gordels.
De auto is achterin al helemaal leeg en dit blijft ook zo, alleen wil ik dit wel gaan verbouwen.
De bodem wil ik vlak gaan maken dmv MDF. Dit wil ik dan gaan bekleden, odat het een strakke vloer word.
Dan komt er achter de kuipjes in elke hoek een mooie 10 inch woofer te staan. Hiertussen in wil ik dan trapsgewijs 2 versterkers plaatsen. En daarvoor wil ik een groot (17 inch) TFT scherm plaatsen, die ik weg kan klappen in de vloer (dus de achterkant van MDF).

Ik heb ook al een car PC liggen, deze moet ik alleen nog uit gaan breiden. Op het dashboard komt een 8 inch TFT touchscreen schermpje waarmee ik alles wil kunnen aansturen, ik hou wel mijn Alpine headunit, omdat die gewoon perfect bevalt.
De composet in de voordeuren wil ik ook gewoon houden. En dan komt er nog een composet in de kofferklep. Ik heb namelijk een paneel van iemand kunnen overnemen die in de kofferklep past (paneel waarachter normaal je achterruitenwissermotor zit). Deze heeft hij zelf gemaakt van poly enzo, dus die wil ik spuiten en dan een composet erin plaatsen.
Dat is waar ik me in het interieur op wil gaan richten.

Ook komt er nog een rolkooi/sierkooi in.

En daarna wil ik me op de motor gaan richten.
Ik wil er eigenlijk een Evomotor in bouwen. Maar dat is pas voor latere zorg, eerst het exterieur en interieur dik in orde maken.

Dit zijn dus de plannen ermee, heb er helemaal zin in.
Dan wil ik nog een paar jaar ermee rondrijden en daarna een Supra kopen.
Maar goed dat is nog verder weg.

Dit was dus even de update. Ik was afgelopen weekend in de Meern bij de CRX meeting en zag ik een paar auto van ACS, toen dacht ik ineens weer aan het forum.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
_________________
Fly high, drive low
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Zo 1 Jul 2007, 17:37    Onderwerp: Reageer met quote

die bodykit is dat niet toevallig een shark bodykit ?
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Zo 1 Jul 2007, 17:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dit is de Shark bodykit.
Eerst wilde ik alleen de skirts en die aanpassen zoals ze nu zijn.
Maar ik werd gedwongen andere bumpers te nemen en de Shark was de engiste die direct leverbaar was.
Dus toen moest ik die maar nemen. Maar als ze dalijk klaar zijn herken je ze niet meer terug hoor.
_________________
Fly high, drive low
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 1 Jul 2007, 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom terug, zo te zien druk bezig ermee! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Very Happy
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 9:15    Onderwerp: Reageer met quote

idem hier projectje dat ik zeker ga volgen.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je voor de reacties allemaal.
Vandaag gaat hij dan in de grondlak als het goed is en de bumpers worden verbouwd. Ik ga misschien vanmiddag even kijken.
_________________
Fly high, drive low
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
VonMaqster
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 31 Oktober 2006
Posts: 290
Woonplaats: Gorinchem
PostGeplaatst: Do 5 Jul 2007, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

dure grap kerel, maar bij coltjes zie je het niet vaak !!
_________________
h0ph0p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Do 5 Jul 2007, 18:41    Onderwerp: Reageer met quote

Juist dat is ook de reden dat ik de Colt toen heb gekocht. Dat je ze niet vaak ziet.
En duur is het ja. Maar ach, een hobby mag geld kosten vind ik.
_________________
Fly high, drive low
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
VonMaqster
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 31 Oktober 2006
Posts: 290
Woonplaats: Gorinchem
PostGeplaatst: Di 10 Jul 2007, 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

klopt idd Smile
_________________
h0ph0p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB