Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Bora interieur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

axman schreef:
jetta4.

Het gaat hier om een Bora Confused
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

zijn het zelfde. Ik blijf gewoon over jetta mk4 spreken, komt omdat in Amerika dezelfde naam is gebleven. aangezien ik dan ook nog is veel racesims speel en dan ook allemaal met jetta word aangeduid sluipt het erin.

voor de goede orde: De zijramen kunnen eruit vallen, bij een vriend van mij met zijn jettamk4(bora) is het al gebeurd. Misschien kan je het laten nakijken.

veel succes nog met inbouwen van de sub
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 14:19    Onderwerp: Reageer met quote

je ksit word niet groter... je legt enkel een verbinding tussen sub en hoedenplank.. drm dat je een flexibel moet gebruiken. die kan je indrukken en zo de baspijpen uit de hoedenplank halen als je je kist er even uit wilt halen.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Boragirl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Juni 2007
Posts: 10
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal het es vertellen aan mijn vriend straks, kijken wat die zegt..
Want veel hiervan snap ik zelf niet..
Ik ben nog maar een beginner Razz ben al die termen nog aan het leren Smile (maar ben wel bereidt die te leren ^^)

Ma hij dacht dat die bassreflex de hele koffer in beslag ging nemen, omdat die kameraad van ons dat ook heeft in de auto. En die heeft totaal geen koffer meer...

@ Vlokman: dus als die bassreflex derin komt, hoeven we nergens te boren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 14:29    Onderwerp: Reageer met quote

jawel ... je moet zooizo 1 of twee kleine gaten maken in je hoedenplank want hier komt je baspijp dan in.
maar met gewoon gaten maken witl het trillen en slechte geluiden die in de koffer ontstaan wel eens mee binnekomen en dat heb je niet met een basreflex..
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Boragirl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Juni 2007
Posts: 10
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Wo 13 Jun 2007, 14:31    Onderwerp: Reageer met quote

Okee Razz
Dat zal ik doorgeven ^^
Merci voor uw hulp allemaal Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een feit dat basreflexkisten (gepoorte kisten dus) vaak groter gemaakt moeten worden dan gesloten.

Wel heel belangrijk is dat de kist goed op maat is voor de sub die je gebruikt. Een kennis die een zelfde maat sub heeft in bepaalde afmetingen kist, zegt helemaal niets want die sub kan totaal andere eigenschappen hebben en daardoor een totaal ander volume kist nodig om lekker te spelen. Sommige subs zijn ook meer geschikt voor ofwel gesloten ofwel gepoort, terwijl anderen makkelijk in beide kunnen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Boragirl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Juni 2007
Posts: 10
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 12:06    Onderwerp: Reageer met quote

Okee daar snap ik helemaal niks van ^^ Embarassed   Laughing
Kzal het laten lezen aan mijn vriend..
Ma wss gaan we een stuk ijzer uit de zetel halen.. en een gewone kist..
Want we willen zo nog een stuk hebben waar we nog ledjes kunne leggen en "BORA" in kunnen bouwen.. Ma als we bassreflexkisten daarin zetten, zou daar geen plaats meer voor zijn ofzoiets..

Oh en nog iets, waar moeten wij dat ergens laten nakijken dat de ramen er niet uitvallen? Kvind dat toch maar iets raars..

grtjs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou het nog is uitleggen over die ramen Smile

Een paar jaar geleden kwam er van vokswagen een bericht uit dat er op de jet... bora de motortjes van de elektrische ramen wel is zouden kunnen haperen en voor een check mocht het toen gratis bij een vw dealer. Op weg naar de vw dealer(je gelooft ht haast niet) PLOING zakt ineens het rechterraam weg bij mij. dus misschien heeft die van jullie het ook wel, misschien is die van jullie wat jonger dat ze het al hebben opgelost. dus gewoon ff bij de vw dealer navragen!
en van bora op laten lichten op de hoedenplank kan je er een mdf plaat op maat maken zagen meten en passen en het gaat lukken! heb ergens nog een plaatje maar ben nu op werk dus die zal ik later posten
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

opletten met stukken ijzer weg te halen bij sedans... kan een steuplaat zijn.. net zoals de ijzeren hoedenplank is er voor een reden... als je deze zou weg halen kan je auto rustig in elkaar beginne zakken en beginne plooien...

geen fabeltjes heb het al gezien..
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Boragirl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Juni 2007
Posts: 10
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 12:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ah okee Smile
Ma een 2 kleine gaatjes (Grote van een koffiebordje) is da zo gevaarlijk?

Die kameraad van ons is heel lastig omdat ik hem niet vertrouw (hoewel het mijn volste recht is om hier meer visies van te vragen.), en hij zegt dat er gewoon een stuk uit da ijzer moet..

Ik weet het zelf ook niet, ik stel enkel de vragen..  Surprised

grtjs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hangt van de auto af en waarschijnlijk ook hoe je rijdt.
Bedenk je gewoon dat dat stuk ijzer er niet voor niets zit en bij sedans bijdraagt aan de stevigheid van de hele auto.
Paar kleine gaten (niet overdrijven) zal niet zo'n probleem zijn maar ik zou het zeker eerst zonder proberen. Niet doen als 't niet nodig zou blijken Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
XynioniC
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2007
Posts: 82
Woonplaats: UDEN
PostGeplaatst: Do 14 Jun 2007, 21:25    Onderwerp: Reageer met quote

IJzer weg halen is inderdaad niet slim. Plank zit er niet voor niets, het zal vast een deel van ondersteuning of kreukel zone zijn. Uitkijken daarmee lijkt me
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Boragirl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 12 Juni 2007
Posts: 10
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Vr 15 Jun 2007, 8:50    Onderwerp: Reageer met quote

eehm, ik heb gisteren eens goed in de auto gekeken, blijkt dat daar een soort "luchtgaten" in dat ijzer zitten, dus eigenlijk zou er geen probleem meer moeten zijn.. Er zijn al gaten in dat ijzer (dus dat ijzer bedekt niet de hele zetel) dus zou dat de bass door moeten laten.. Denk ik zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 15 Jun 2007, 12:32    Onderwerp: Reageer met quote

Dan zal 't inderdaad geen probleem zijn, want als 't niet dicht is zal de druk gewoon de auto in komen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB