Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Camco rs 720 startprobleem

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
blockhead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 April 2007
Posts: 5
PostGeplaatst: Ma 30 Apr 2007, 6:44    Onderwerp: camco rs 720 startprobleem Reageer met quote

hee hallo allemaal ik heb mijn 720 ingebouwt alles werkt naar behoren alleen krijg de startmodule niet aan de praat ook alle draden netjes aangesloten hij reageert wel gooit ook de moter rond maar start niet ik heb ook de schema van het elektrisch gedeelte van de auto (toyota avensis) het lijkt wel of ik  nog ergens een extra draad moet gaan leggen weten jullie mischien er iets meer over groetjes blockhead
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 30 Apr 2007, 7:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo ik ben Jan, wie ben jij???

Heeft je Avensis geen startblokkering met een chip in de sleutel?
Als dat het geval is heb je daarvoor een bypass-mdule nodig.

Of het zo is is redelijk simpel te testen; steek de sleutel op contact
zonder deze aan te zetten en probeer dan remote te starten.
Als het nu wel werkt is dat je probleem. Werkt het nog steeds niet
dan zou het eerste wat ik zou testen zijn of je niet per
ongeluk de draden voor ACC en IGN hebt verwisseld...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
blockhead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 April 2007
Posts: 5
PostGeplaatst: Ma 30 Apr 2007, 18:05    Onderwerp: hee jan ik ben patrick Reageer met quote

ik heb het al geprobeert met de sleutel er zit een chip in inderdaad ik moet nog een bypass bestellen   maar als ik de sleutel er insteek doet hij het nog niet  en ik heb de kabels ook allemaal doorgemeten onder mijn slot dus de kabels lijken mij wel goed te zitten ik weet niet het is een beetje vreemd mischien dat we er op deze manier achter kunnen komen met jullie hulp is ook weer fijn als andere de zelfde probleem hebben maar ik meet het contact slot nog wel eens goed door anders zet ik wel eens het instalatie schema er bij hiero
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 30 Apr 2007, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Meet eens door of alles dat stroom moet krijgen ook stroom krijgt? Indien de sleutel op Ignitionstand staat (waar dus een draad van het alarm op gekomen is) worden ECU, ontsteking en brandstofpomp gevoed, en als die niet gevoed worden kun je het vergeten. Het lijkt erop dat daar dus iets mis gaat, zij het door de startonderbreking, of iets anders.
Heb je ook de startonderbreking van Camco gebruikt volgens het aansluitschema met dat relais? Indien ja zit die volledig goed aangesloten, en heb je niet per ongeluk pinnen 87 en 87a verwisseld? (maakt een groot verschil!)
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Riel
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Februari 2007
Posts: 110
PostGeplaatst: Di 1 Mei 2007, 9:17    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat Camco het probleem is.
Na een aantal keer ingebouwd te hebben, blijf ik er toch maar gewoon van af.
Meestal werkt het wel. Eventjes. Bij nieuwe auto's is het al helemaal ellende.

Een goed alarm kost gewoon geld. Camco kost niets dus ... Wink
_________________
Renault Safrane 2.5 20v RXT
www.renault-tuning.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 1 Mei 2007, 13:23    Onderwerp: Reageer met quote

'k Heb er een aantal van ingebouwd en ook een aantal inbouwen van anderen hersteld. Meestal is het gewoon de inbouw die niet goed gedaan wordt, of waar gewoon draadjes in mekaar worden gedraaid of scotch locks en kroonsteentjes gebruikt in plaats van degelijke gesoldeerde verbindingen te maken. Ook alles doormeten en testen hoort erbij.

Van wat ik zelf heb ingebouwd was het soms een hoop uitzoeken en wat vloeken tijdens de inbouw, maar vanaf het moment dat de auto terug in elkaar stond werkte het ook.
Ja ik moet toegeven dat 't met nieuwe auto's vaak wat moeilijker is, maar ik heb nog geen enkel geval gehoord waar het onmogelijk was. Soms komen daar bypass modules bij kijken of uitzoeken hoe een standaardalarm werkt (waar Camco dus wel degelijk een uitgang voor heeft op zijn alarm) maar besteed er de nodige tijd aan en doe het in 1 keer goed, en het werkt.

Zelf heb ik problemen gehad met mijn knipperaansturing, waar ik lang naar heb zitten zoeken (ik heb een Prostar waar ik wel een stuk meer tevreden over ben dan de RS). Maar ook dat bleek achteraf dus aan een kortsluiting in het knippercircuit van de auto te liggen, niet aan het alarm.

Akkoord dat een goed alarm geld kost. Een Clifford heeft een veel beter uitgewerkte beveiliging en zal moeilijker uit te schakelen zijn, en je betaalt natuurlijk ook voor de inbouw en het certificaat. Maar wil je een goedkope basisbeveiliging met wat leuke extra's is zo'n Camco geen verkeerde koop.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
blockhead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 April 2007
Posts: 5
PostGeplaatst: Di 1 Mei 2007, 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nog eens goed gekeken in het electrisch schema en bij het contactslot heb dus namenlijk nog een kabel gevonden en dat is waarschijnlijk de boosdoener maar ja ik probeer het het weekend weer ff dan horen jullie het wel van me al vast bedankt voor meer uit leg    en trouwens heb de startblokkering nog niet aangesloten  komen er op den duur wel uit hoop ik  Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
blockhead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 April 2007
Posts: 5
PostGeplaatst: Vr 4 Mei 2007, 12:20    Onderwerp: het is gelukt Reageer met quote

hee allemaal ,het is gelukt die ene kabel die ik nog gevonden heb dat was dus de boosdoener, het werkt perfect nu ook de beveiliging op het starten werkt goed , ben er tevreden mee alvast bedankt voor jullie hulp . groeten patrick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Vr 4 Mei 2007, 15:40    Onderwerp: Reageer met quote

Murcielaygo schreef:
Hallo ik ben Jan, wie ben jij???


typisch jan Razz
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 5 Mei 2007, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

RoadKing schreef:
Murcielaygo schreef:
Hallo ik ben Jan, wie ben jij???
typisch jan

Nee hoor, da's de reactie van iemand die zich eraan stoort dat iemand hier komt
binnenvallen zonder zich voor te stellen... (Ik heb moderatr-bloed in mijn aderen).

Ik bedoel, opp straat spreek je iemand (of een groep) toch ook niet zomaar aan en begin
je vragen te stellen? Moet je eens proberen, heb je zo een klap voor je kop te pakken...

En omdat ik zo'n aardige jongen ben geef ik TOCH antwoord Very Happy
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
blockhead
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 29 April 2007
Posts: 5
PostGeplaatst: Za 5 Mei 2007, 11:39    Onderwerp: Reageer met quote

hee jan ik ben patrick maar dat staat ook al ergens hier in dit topic  maar in ieder geval nog bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB