Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Ma 23 Apr 2007, 8:21 Onderwerp: switch n blast |
|
|
|
hee, ik heb een jaar of zo geleden een advertentie van raceland uit een magazine waarin een demper op afstandsbediening stond, maar toen ik ging kijken op de site, kon ik het nergens vinden :s weet iemand of dit ding nog bestaat |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 23 Apr 2007, 17:58 Onderwerp: |
|
|
|
Is 'n bypass klep eigenlijk, geen goedkoop systeem en de demper zelf zit er dus niet bij!
Hier verkopen ze 'm... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 23 Apr 2007, 23:29 Onderwerp: |
|
|
|
Een vlinderklep zou op zich ook een idee zijn. Ervaringen op SXOC.nl zijn goed. Makkelijk door de keuring, na de keuring klepje weer open, en weer genieten van het 3" uitlaatgebrul!
Klik! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Di 24 Apr 2007, 9:02 Onderwerp: |
|
|
|
@ longbow: bij je klik! moet ik me inloggen, dus ik kan hem niet zien :s _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 24 Apr 2007, 13:39 Onderwerp: |
|
|
|
Dan quote ik de post vd verkoper wel even
Verkoper schreef: |
Op voorraad:
Exhaust Control Valves.
Binnen diameter 3" en 2,5" (voor de turbo en NA rijder).
Perfect voor straat gebruik, om je geluid te dempen voor "normaal" rijden.
En ideaal tijdens het driften om het geluidsniveau onder controle te houden!
Prijs: 125,- euro. |
Zo, nu kan je t wel zien! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 24 Apr 2007, 17:24 Onderwerp: |
|
|
|
Wel een groot verschil overigens... Deze laatste past restrictie op je (normaal freeflow) uitlaat toe, terwijl de Switch'n'Blast feitelijk een omschakelklep is tussen 2 uitlaatkanalen waarbij je eentje freeflow en eentje met demper kunt zetten. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Di 24 Apr 2007, 21:32 Onderwerp: |
|
|
|
Je kunt met die laatste natuurlijk ook een pijp die
naast/om de einddemper loopt ERBIJ open zetten... |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 24 Apr 2007, 23:36 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
Wel een groot verschil overigens... Deze laatste past restrictie op je (normaal freeflow) uitlaat toe, terwijl de Switch'n'Blast feitelijk een omschakelklep is tussen 2 uitlaatkanalen waarbij je eentje freeflow en eentje met demper kunt zetten. |
Klopt helemaal, maar wel een stuk goedkoper omdat je geen 2 'uitlaatsystemen' hoeft te hebben maar hem gewoon tussen je bestaande in zet, gewoon tussen 2 flensen in. Makkelijk en, wat geluidsdemping betreft, zeer effectief. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Wo 25 Apr 2007, 9:33 Onderwerp: |
|
|
|
welke denken jullie dat het beste is ? _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 25 Apr 2007, 10:54 Onderwerp: |
|
|
|
Longbow schreef: |
Klopt helemaal, maar wel een stuk goedkoper omdat je geen 2 'uitlaatsystemen' hoeft te hebben maar hem gewoon tussen je bestaande in zet, gewoon tussen 2 flensen in. Makkelijk en, wat geluidsdemping betreft, zeer effectief. |
Ik vraag me alleen nogal af wat het voor effect op de prestatie van de auto heeft... En dan doel ik niet op racen, maar op normale prestaties. Je gaat namelijk met een restrictie spelen gericht op geluidsbeperking, maar hoe rijdt hij er nog onder? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Wo 25 Apr 2007, 14:42 Onderwerp: |
|
|
|
De klep gaat uiteraard niet 100% dicht, maar blijft nog een beetje openstaan. Prestaties zullen wellicht wat minder zijn, maar voor het geval je een politie controle of APK keuring nadert is het zekers handig! Hoeveel prestatie verlies is uiteraard afhankelijk van het type motor, maar gok dat het ongeveer eenzelfde (motor prestatie) effect heeft als een flinke demper in je uitlaat systeem. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
|
|